SEATS AND SOFAS | DRONE PILOTEN GEZOCHT

Seats_and_Sofas

New Member
Lid geworden
12 mei 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
1
Punten
1
Leeftijd
24
Locatie
Sliedrecht
Beste Drone Piloten,

Wij zijn opzoek naar een aantal enthousiaste Drone Piloten om vernieuwende en dynamische beelden te schieten in onze Megastores.

Megastores | Seats and Sofas

Stuur ons een Whatsapp bericht naar +31 6 53 65 41 03 voor meer informatie

Of klik hier om een chat te starten


Met vriendelijke groet,
Jonathan - Seats and Sofas
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er hier menig FPV piloot is die ook graag in de Megastores zou willen vliegen en opnamen maken.
 
Ik heb het binnen een groepje FPV piloten gegooid om te kijken hoe zij er tegenaan kijken.
Ook een paar megastores nagekeken op de kaart, maar je hebt wel met enige regelmaat een ctr om rekening mee te houden.

Jonathan, kan je de vraag iets meer specificeren? Is het alleen om door de stores te vliegen of wil je ook buiten opnamens? Met opnamens buiten zullen sommige locaties alleen toegankelijk zijn voor professionals met vergunningen binnen de specific category, dan zou je eens contact op moeten nemen met zo'n organisatie als dronewatch (www.dronewatch.nl). Als het alleen om buiten indien mogelijk, wil ik graag een paar enthusiast maken hiervoor.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jonathan, ik neem samen met een collega (Jorrit) even contact op. Onze bedrijven hebben de uitgebreidste vergunningen. We vliegen zowel met gewone drones als met fpv drones.