Schakelen tussen foto en video sinds update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MarkII

Member
Lid geworden
24 jul 2018
Berichten
47
Waarderingsscore
3
Punten
8
Leeftijd
54
Locatie
Ouder-Amstel
Zoals het topic al zegt, sinds de update kan ik niet meer normaal schakelen tussen foto en video of omgekeerd. Iemand al die dezelfde problemen ervaart? Voor de update werkte alles prima. Nu kan ik, als ik vlieg, niet schakelen tussen foto en video. En dat is verdomd lastig als je eerst terug moet om te landen, uit te schakelen, om vervolgens weer te gaan vliegen om dan eindelijk een foto te maken.

Iemand een oplossing wat ik kan proberen?

Verzonden met mijn INE-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Ik eigenlijk ook niet qua vliegen. Maar sindsdien doet de camera wel maf. Vandaag gevlogen op Marken. Eenmaal bij de vuurtoren dacht ik snel een foto te maken. Maar dat mislukte omdat ik niet uit video modus kwam. Pas toen de drone terug was op de grond, motoren uit, lukte het om naar foto te schakelen. Zeer irritant.

Zou het misschien aan de sd kaart kunnen liggen?

Verzonden met mijn INE-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Ik denk niet aan de sd kaart ik zou proberen in dji assistant 2 op de pc terug te laden naar de firmware versie van voor 2 weken terug

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
Hier ook geen problemen. Is het dezelfde sd kaart van voor de update?
 
Intussen de app eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Maarja, nu nog een mooie dag vinden om het uit te proberen. Dus zodra ik het heb geprobeerd laat ik het weten.

Verzonden met mijn INE-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda