RTH

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Vanden Berg Guido

Active Member
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
329
Waarderingsscore
76
Punten
28
Leeftijd
80
Locatie
Kessel Belgie
Hallo
Laatsleden had ik een probleem met mijn GSM waarna ik genoodzaakt was de DJI FLY App. ( mini1 ) terug te downloaden, blijkt nu dat ik vroeger bij de eerste DJI FLY een tekstbericht op de display van de GSM en een gesproken mededeling bij het opstijgen dat de RTH was geupdated, nu is dat plotseling niet meer, is dit fenomeen bij jullie bekend ?
 
Kijk eens in het menu v d fly app, safety, en bij update home point.
Kan je dat instellen naar take off point?
Ik kan helaas niet kijken in de volledige app nu omdat ik geen drone erop aangesloten heb, maar volgens mij moet deze setting op start/take off point kunnen zetten.
Bij n update of als je de app er nieuw opzet, kunnen de instellingen namelijk weer gereset worden.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ga ik zo vlug mogelijk uit proberen; regent hier op dit ogenblik en kan niet buiten, heb daarvoor sterk GPS signaal nodig en binnen lukt dat niet.

THX
 
Ik kom het soms ook wel eens tegen dat per abuis mijn volume op nul staat? Dus ja, wie weet? Toch ook iets voor in de checklist. Want ja, ik vind het ook wel handig dat de DJI madam zegt dat het OK is om op te stijgen. Geeft toch een extra veilig gevoel.