Reparatie.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ronald Schuuring

New Member
Lid geworden
22 jul 2020
Berichten
11
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
76
Locatie
Lelystad
Beste Drone vliegers,

ik wil jullie deelgenoot maken van een typische geval van hulp aan andere drone vliegers.
In mei 2020 had ik een SG906 PRO gekocht. In juni ging deze al kapot, de rear swing arm B werkte niet meer.
Tientallen pogingen gedaan om in contact te komen met de leverancier, TOMTOP, maar geen enkele reactie van die zijde.
Nou daar zat ik met een drone die het niet deed en ik kende niemand die me kon helpen.
Toen zag ik de site afdeling found/lost het berichtje van GIJS v.b BERG uit Emmeloord.
Dat is een zelfbouwer die toen zijn zelfbouw drone was kwijtgeraakt. IK heb contact gezocht met hem met het verzoek of hij mij wilde helpen
met het repareren van de SG. Daar was hij toe bereidt. Dus opgetogen naar Emmeloord en de drone overhandigd aan Gijs.
Deze ving aan met de demontage totdat vast kwam te staan dat het duidelijk de rear swing arm die stuk was.
Bij ALIEXPRESS een nieuwe besteld en afgelopen week heeft Gijs deze er voor mij weer opgezet.
Alle armen functioneren weer en nu even gunstig weer afwachten om het uitte testen.

Hulde en nogmaals hulde voor de hulp die Gijs mij heeft geboden.
Dus een ieder die met wat voor probleem zit die mogen altijd Gijs bellen. 06-29439816.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL