Remake fietsbrug

Seven Hills

New Member
Lid geworden
17 nov 2023
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
70
Geprobeerd om met deze korte video een overzicht te geven van de vernieuwing van een fietsbrug over de Mark. Jammer dat ik de sloop van de oude brug niet vast kon leggen. Er valt voor mij nog veel te leren. Vooral het gecombineerd gebruik van 3 verschillende camera`s (drone/action/pocket) en de inzet van ND filters is voor mij al een uitdaging op zich. Enkele shots hadden wat mij betreft ook wat korter gemonteerd kunnen worden. Nooit te oud om te leren denk ik dan maar. Bruikbare tips en opbouwend kritiek zijn uiteraard altijd welkom.

Peter

Vernieuwing Lamgatsebrug

Ik heb niet zoveel met bruggen, maar wel leuk voor het nageslacht! (En je had wat te doen!)

Ohw ja, je zegt zelf dat je nog vrij nieuw bent met drones etc, dus ga er gemakshalve maar van uit dat je niet je specific papieren hebt: Je mag in NL niet na zonsondergang vliegen! ;)

Mooie reportage met gevarieerde beelden.

Ik heb niet zoveel met bruggen, maar wel leuk voor het nageslacht! (En je had wat te doen!)

Ohw ja, je zegt zelf dat je nog vrij nieuw bent met drones etc, dus ga er gemakshalve maar van uit dat je niet je specific papieren hebt: Je mag in NL niet na zonsondergang vliegen! ;)
Het was een projectje waar je sowieso van kunt leren als je je nog in de beginnersfase bevindt. En zoals je zegt........ik had wat te doen. Vliegen in het donker is ook niet mijn dagelijkse bezigheid. In dit geval vond ik dat ik er niet omheen kon om het totale plaatje compleet te maken. Ik zal me binnenkort wat meer gaan verdiepen in de erg complexe regelgeving van het drone vliegen. En regels, tja soms worden deze ook door brave mensen overtreden, ik was er nu even één van ! ;)

• Verdrietig
Waarderingen: JH54
k zal me binnenkort wat meer gaan verdiepen in de erg complexe regelgeving van het drone vliegen
Jammer ! Dat moet je gewoon eerst doen, zo complex is het nu ook weer niet. Godrone / aeret is redelijk ''jip en janneke''. Rood is in 99% van de gevallen verboden gebied voor de open categorie.

De reportage is overigens wel geslaagd. Had je toestemming gevraagd om de mensen zo herkenbaar in beeld te brengen ?

Laatst bewerkt:
Ik vind het een mooi filmpje hoor ,dat je een beginner bent is nergens te zien vind ik ,en eventjes in de avond vliegen ,ik denk dat meer mensen het wel eens stiekum doen .

Groet peter.

Jammer ! Dat moet je gewoon eerst doen, zo complex is het nu ook weer niet. Godrone / aeret is redelijk ''jip en janneke''. Rood is in 99% van de gevallen verboden gebied voor de open categorie.

De reportage is overigens wel geslaagd. Had je toestemming gevraagd om de mensen zo herkenbaar in beeld te brengen ?
De personen die herkenbaar in beeld zijn waren allen werkzaam bij of voor het bedrijf. Aan de projectleider ter plaatse gevraagd of er opnamen gemaakt konden worden. Zo lang ik niet in de weg liep had deze er geen enkel probleem mee. Achteraf nog positieve reacties van het bedrijf mogen ontvangen.

De "Jip en Janneke" apps van Godrone en Aeret zal ik er zeker nog eens op nakijken.

Dank voor jullie tips !!