Registratienummer plaatsen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ludo

New Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
28
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
78
Locatie
Brakel Oost-Vlaanderen Belgie
Hoe plaats ik het best mijn registratienummer op mijn DJI PHANTOM 4 zo dat hij moeilijk kan verwijderd worden?
 
Hoe plaats ik het best mijn registratienummer op mijn DJI PHANTOM 4 zo dat hij moeilijk kan verwijderd worden?

Dog-tag.nl levert twee aluminium brandplaatjes voor 13,50 Euro. Je kan deze met bijgeleverd schroefje op de drone schroeven, maar let op dat je bijv. de GPS (die in het midden onder de deksel zit), niet met het schroefje beschadigd
 
Heeft iemand ervaring methet bevestigen van dergelijke brandplaatjes op een Inspire Pro; wat is daarvoor een geschikte plek?
 
Ik heb de tag op de achterkant geplakt. Volgens mij zit daar geen electronica die last zou kunnen hebben van het alumium plaatje.

dogtag.jpg
 
Topic verplaatst naar het regelgevingen forum, heeft vrij weinig met nieuws te maken..
 
Dog-tag.nl levert twee aluminium brandplaatjes voor 13,50 Euro. Je kan deze met bijgeleverd schroefje op de drone schroeven, maar let op dat je bijv. de GPS (die in het midden onder de deksel zit), niet met het schroefje beschadigd

Aluminium voldoet niet aan de specs voor een brandplaatje. Ik heb bij Naamplaatmaker.nl een messing brandplaatje gekocht voor 19,00 euro incl btw en verzendkosten (25 mm x 9 mm) en die zit op een Phantom 3 Professional.