Regels op Curacao

Niets dan lof voor de betrokken Autoriteiten op Curacao.
Binnen 30 uur (!) waren alle benodigde dokumenten binnen.
Daar kunnen heel wat instanties hier een voorbeeld aan nemen.
Had jij ook contact opgenomen bij BTP-Import-Equipment@burtel.cw. Ik heb de documenten ingevuld en gestempeld terug ontvangen van civilair@gobiernu.cw, maar zij hebben doorgegeven om ook nog goedkeuring bij BTP-import-equipment aan te vragen. Dit heb ik een 2-tal weken geleden ook gedaan, maar tot op heden hier geen reactie op ontvangen. grtz

Had jij ook contact opgenomen bij BTP-Import-Equipment@burtel.cw. Ik heb de documenten ingevuld en gestempeld terug ontvangen van civilair@gobiernu.cw, maar zij hebben doorgegeven om ook nog goedkeuring bij BTP-import-equipment aan te vragen. Dit heb ik een 2-tal weken geleden ook gedaan, maar tot op heden hier geen reactie op ontvangen. grtz

In Bericht #32 Regels op Curacao lees je de procedure die ik gevolgd heb.
Binnen 30 uur was alles geregeld.
Twee dokumenten: https://www.dronepilots.nl/attachments/2024-curacao-drone-registration-pdf.4840/

In mijn geval had ik binnen 30 uur de beide pdf’jes gestempeld retour.
Hey, ik heb de aanvraag nogmaals verstuurd. Bij BTP-import krijg ik helemaal geen reactie terug. Als ik volgende week niets gehoord heb, dan ga ik eens bellen.

Bedankt voor de info.

Hey, ik heb de aanvraag nogmaals verstuurd. Bij BTP-import krijg ik helemaal geen reactie terug. Als ik volgende week niets gehoord heb, dan ga ik eens bellen.

Bedankt voor de info.

Ik stuurde mijn Form om 04:04 uur. Dezelfde dag kreeg ik het retour om 21:01 uur.
Heb je je Aanvraag wel kompleet aangeleverd? Er moet een copy ID bij, en ook een foto van je drone.

Ik stuurde mijn Form om 04:04 uur. Dezelfde dag kreeg ik het retour om 21:01 uur.
Heb je je Aanvraag wel kompleet aangeleverd? Er moet een copy ID bij, en ook een foto van je drone.
Hey,

Klopt ik heb alles in attachment meegestuurd (kopie ID, foto van de drone met identificatie nummer, fly permission van Civilair en ingevuld document voor BTP. Ik ga nog even afwachten nu. grtz

Goedemorgen allen,

Ik heb een drone voor moederdag gekregen van mijn man en kinderen, super leuk cadeau dus.
Nu gaan we in Juni naar Curacao heen, en ik wilde de drone eigenlijk graag mee nemen.
Ik heb het formulier van Vranz van Maaren gedownload, en wat ik wist heb ik in gevuld (met behulp van google vertaler) want mijn engels is namelijk niet heel goed, snap er eigenlijk niks van.

Nu zit ik met een aantal dingen op het formulier waar ik niks van snap.
Is er iemand die mij kan helpen met de formulieren in te vullen.

Gr Lisette

• Leuk
Waarderingen: Vranz van Maaren
Goedemorgen allen,

Ik heb een drone voor moederdag gekregen van mijn man en kinderen, super leuk cadeau dus.
Nu gaan we in Juni naar Curacao heen, en ik wilde de drone eigenlijk graag mee nemen.
Ik heb het formulier van Vranz van Maaren gedownload, en wat ik wist heb ik in gevuld (met behulp van google vertaler) want mijn engels is namelijk niet heel goed, snap er eigenlijk niks van.

Nu zit ik met een aantal dingen op het formulier waar ik niks van snap.
Is er iemand die mij kan helpen met de formulieren in te vullen.

Gr Lisette

Zo zal het vast lukken, Lisette. Succes!

Bijlagen

• curacao-bureau-telecom.jpeg.pdf
    972,1 KB · Weergaven: 14
  • curacao-ministerie-transport.pdf
    490,4 KB · Weergaven: 16
Moet je de documenten naar 2 verschillende email adressen sturen of moet het naar 1 email adres