Receiver is gebind maar mijn drone werkt alsnog niet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

IGLucky

New Member
Lid geworden
22 dec 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
44
Locatie
Enschede
Dag allemaal,

Ik heb voor het eerst een drone zelf inelkaar gezet, super leuk project, maar ik ben tegen een muur gelopen momenteel. Ik heb de receiver fs-Ia6b en deze heb ik gebind met mijn flysky fs-i6. Ik ben vervolgens in betaflight gegaan en heb bij de configuratie de receiver op ppm mode gezet want die gebuik ik namelijk (heb ook mijn transmitter ppm output veranderd naar 'on'). Als ik naar de receiver kopje ga zie ik dat alles mooi werkt, de throttle, pitch, roll etc. De motoren werken ook als ik het via betaflight aanzet. Ik zou denken dat alles zou moeten werken maar wanneer ik de transmitter probeer te gebruiken om de motoren te laten draaien werkt het niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Zou ik graag waarderen :) Dank jullie wel alvast!!

P.S Het veranderen naar iBus kan niet omdat dat stukje koper op de FS het niet doet, maar ik denk niet dat dit invloed heeft op mijn probleem aangezien de betaflight wel oppikt dat ik de throttle bv beweeg. Kan dit iets met frequency te maken hebben? nogmaals Dank jullie wel!
 
Heb je een switch toegewezen aan arm mode in de mode tab?