Mini 2 RAW fotos?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

stso77

New Member
Lid geworden
28 sep 2021
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
47
Locatie
Den Haag
In mijn mini 2 heb ik JPEG+RAW geselecteerd maar ik krijg alleen de JPEG over de DJI Fly app opgeslagen.

He krijg ik de RAW bestanden?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Staan die niet gewoon op het kaartje, in de drone?
Wanneer ik gevlogen heb haal ik mijn 128GB kaartje tijdelijk uit de drone en stop die in mijn laptop. Dan zet ik de bestanden even over op mijn ssd-schijf.

Ik denk niet dat de drone -tijdens het vliegen- ook nog die grote RAW-bestanden gaat overzetten naar je telefoon. Buiten het feit of je daar wat mee kunt, op je telefoon.
 
Mijn telefoon is wel compatibel met RAW bestanden, het is ook geen graag van bestanden grote, een RAW bestand is veel kleiner dan een video. Begrijp het niet. Waarom is het wel mogelijk video’s te downloaden maar niet RAW?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Mijn telefoon is wel compatibel met RAW bestanden, het is ook geen graag van bestanden grote, een RAW bestand is veel kleiner dan een video. Begrijp het niet. Waarom is het wel mogelijk video’s te downloaden maar niet RAW?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Heeft niets te maken met of je telefoon compatibel is met RAW.
RAW (.DNG) staan op je SD Card in je Mini 2 en niet op je telefoon.
 
Ok nu snap ik. Ik heb net een USB-C naar microSD adapter gekocht. Nu moet ik allen begrepen waarom ik elke photo 2x heb :) Dank jullie.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 

Na elke foto sessie heb ik elke foto 2 keer weet ik niet waarom. Ik heb “Autosync HD photos” uitgeschakeld maar steeds is elke foto twee keer in mijn mobiel… Volgens Google is het in meerdere gebruikers zo


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app