Raar groen beeld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

jessek

New Member
Lid geworden
27 mrt 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
23
Locatie
Klarenbeek
Dag mensen,

Op dit moment vlieg ik met een Mavic mini. Aan de controller heb ik een iPhone 7 Plus gekoppeld. Het live beeld wat ik binnenkrijg zit vol met groene blokjes. Als ik het later terug bekijk zie ik geen rare Groene blokjes meer. Op de iPad werkt het het zonder problemen. Daar krijg ik mooi live beeld zonder die kleuren en rare blokjes. Kan mijn iPhone 7 Plus er niet tegen of wat is het probleem denken jullie? Ik hoor het graag!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Treedt het probleem meteen op, of na enige tijd? Het kan te maken hebben met oververhitting van je iPhone. Ook is het denkbaar dat de kabel beschadigd is. En heb je zowel drone als controller voorzien van de nieuwste firmware?
 
Treedt het probleem meteen op, of na enige tijd? Het kan te maken hebben met oververhitting van je iPhone. Ook is het denkbaar dat de kabel beschadigd is. En heb je zowel drone als controller voorzien van de nieuwste firmware?

Het probleem treed metteen op.
Als het de kabel zou zijn dan zou het toch ook op mijn lpad te zien zijn die groene spikkels? De drone en de remote controller zijn allebei geüpdatet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app