Qx7 M7 gimbal vraag

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Meton

New Member
Lid geworden
28 aug 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
41
Locatie
Nederland
Hi all,

Ik gebruik al een behoorlijke tijd een qx7 en ik kom op het punt waar ik de center stick bump vrij vervelend vind. Nu ben ik aan het kijken naar m7 gimbals heeft iemand hier ervaring mee? Zijn deze spoepel?

Gr Meton
 
Laatst bewerkt:
Als het je alleen om die center bump gaat, dan moet je eens zoeken op “mode 2 mode1 conversion”. Het is een kwestie van een verenstalen plaatje los of juist heel vast schroeven.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Als het je alleen om die center bump gaat, dan moet je eens zoeken op “mode 2 mode1 conversion”. Het is een kwestie van een verenstalen plaatje los of juist heel vast schroeven.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
Thx voor je reply, ik heb alles al geprobeerd en ik merk dat de centerbump gewoon niet weg gaat. Dus ben ik op zoek naar een alternatief. Volgens mij is de manier waarop de sticks feedback krijgen van de veertjes ook anders in de m7, daarnaast is er geen fysiek contact om de stick positie te meten ( in de m7 wordt dit gedaan met een magneet). Heb je zelf de m7 gimbals ook?
 
Ja, ik heb de QX7S met M7 gimabals, inderdaad
Ik krijg ze deze week binnen, na heel wat reviews gelezen te hebben toch besloten ze te bestellen. Ben benieuwd, ik laat wel even weten wat mijn eerste indruk is. Wellicht dat de stock gimbals naar behoorlijk wat vlieguren en sim-uren toe zijn aan vervanging.