Quickshot circle

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

smitm

New Member
Lid geworden
23 feb 2021
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
54
Locatie
Reeuwijk
Ik zal ongetwijfeld iets over het hoofd zien maar ik kom maar niet achter hoe je de draairichting verandert. Kan iemand me even op weg helpen? Alvast veel dank!
 
Als het gaat om de DJI Fly app, dan krijg je nadat je de keuze hebt gemaakt voor de Quickshot cirkel het beeld te zien met daarop een pijl in het geel en daarnaast een pijl in het wit. Door even op de witte pijl te drukken (die wordt dan geel) verander je dan de richting waarop de drone cirkelt. (tenminste, zo werkt het bij mijn mini 2)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crimino
En als het echt niet lukt, je opname achterstevoren monteren. Wel even opletten dat er dan geen fietsers achteruit door het beeld heen fietsen. Er zijn scherpe ogen hier op het forum die dat opvallen. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DroneLaps
Als het gaat om de DJI Fly app, dan krijg je nadat je de keuze hebt gemaakt voor de Quickshot cirkel het beeld te zien met daarop een pijl in het geel en daarnaast een pijl in het wit. Door even op de witte pijl te drukken (die wordt dan geel) verander je dan de richting waarop de drone cirkelt. (tenminste, zo werkt het bij mijn mini 2)
Dit had ik gedaan maar er gebeurde niks. Je moet alleen heeel precies drukken. Iets er naast werkt niet.
Dank voor je reactie!!!