PROPELLERS voor DJI MAVIC AIR 2 PRO

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
12 jun 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
82
Locatie
Belgie
Hello Guy's ,

Kan iemand mij zeggen of er verschil is voor propellers voor de gewone mavic air 2 en voor de mavic air 2 pro ?
Ik heb immers een mavic air 2 pro en stel vast bij aankoop propellers mavic air low moice dat die +- 1cm korter zijn dan de originele standard . Komt dat door dat ze low noice zijn ? zijn die ok voor de pro ?
met dank voor info
 
Effe verwarrende modelbenaming hier. Er is een Mavic Air 2 maar geen Mavic Air 2 Pro...? Sowieso heeft elk model zijn eigen props. Elk model heeft andere eigenschappen qua massa etc... Dus je kan/mag ze niet zomaar wisselen... Op de MA2 zitten zogenaamd standaard low noise props. En ja die maakt minder lawaai dan zijn grotere broers. Is anderzijds normaal gezien die ook een 330 gr lichter is dan de Pro bv... Er bestaan ondertussen ook andere props van bv Stealth.. Voor de MA2 zijn deze (tijdelijk?) heel twijfelachtig wegens heel slechte fabricage kwaliteit blijkt uit tientallen YT tests....
 
bedankt alvast EMPIE voor jouw snelle reactie !! Ik vreesde inderdaad ervoor dat deze props NOK zijn voor de PRO Maar het probleem is dat ik nergens online props vind voor de PRO . Kan jij mij een site geven ? Ik heb gezocht op COOLBLUE , op DRONESHOP .NL , en KAMERA EXPRESS en ook op DJI SHOP.COM
 
Wat EmpieDrone volgens mij bedoelt is dat de Mavic Air 2 Pro niet bestaat. Dat model is er niet, dus heb je er ook geen props voor.
Je hebt nl. de Mavic Air 2 en de Mavic 2 Pro. Ik vermoed dat je de benamingen door elkaar haalt.

Misschien heb je ook op het verkeerde type gezocht?
 
Voor alle duidelijkheid... Het gaat hier wel degelijk over de MAVIC PRO model ergens 2016? Heel gek.. Ik zoek even... En ja, Mavic Pro props zijn overal uitverkocht. Vind dit in de manual? 1613297835743.png