Problemen met de activation van mijn Mavic

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marius

Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
78
Vandaag eindelijk (nam bijne 4 maanden) mijn Mavic gekregen.
Voor de goede orde ik werk met een ANDROID apparaat. Tijdens de eerste opstart van de DJI GO 4 app kom je in de activatie menu, hierbij is bij het scherm waar je diverse instellingen op kunt geven iets fout gegaan en ik kan dit niet meer herstellen.
Kontakt gehad met support van DJI en die zeiden de app verwijderen en opnieuw installeren.
Helaas wat ik ook doe ik kom niet meer in het activatie scherm en bij alles wat ik probeer de controller blijft zeggen UNACTIVATED.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Zelfs een ander tablet of gsm werkt niet. Waarschijnlijk wordt er intern in de controller of Mavic iets gezet, waardoor de activatie niet meer uitgevoert kan worden.

Wie helpt mij uit de brand.

Met vriendelijke groet
Marius
 
Vervelend probleem. Toch is de enige oplossing de app verwijderen met de daarbij behorende registersleutels. Daarna app op nieuw downloaden van de playstore. Dji go 4. Versie 4.0.5 Tevens van de site van dji

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Sorry bedoel de dji assistent.
Mvg Bob

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
Bob

Dank je voor je reactie, maar helaas wat ik ook doe. Het resultaat blijft hetzelfde.
De Mavic is nog steeds niet bruikbaar.

Ik ben bang dat hij terug moet naar de leverancier.
 
Probeer de mavic eens aan te sluiten via de usb kabel. Open het dji assistent programma (dji assistant 2 v.1.1.0-2 op de site van dji. Als je het programma opent en de mavic aan zet moet het programma de mavic herkennen. In het scherm staat dan de optie "fabrieksinstellingen" . Dia druk je aan en zet alles weer opnieuw in de mavic alsmede de laatste firmware upgrade. Je moet bij dji zelf wel een account aanmaken alvorens je bovenstaande gaat uitvoeren. Ik denk niet dat de mavic defect is.

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Probeer de mavic eens aan te sluiten via de usb kabel. Open het dji assistent programma (dji assistant 2 v.1.1.0-2 op de site van dji. Als je het programma opent en de mavic aan zet moet het programma de mavic herkennen. In het scherm staat dan de optie "fabrieksinstellingen" . Dia druk je aan en zet alles weer opnieuw in de mavic alsmede de laatste firmware upgrade. Je moet bij dji zelf wel een account aanmaken alvorens je bovenstaande gaat uitvoeren. Ik denk niet dat de mavic defect is.

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Bob

Hartelijk dank voor de goede suggestie.
Na het resetten en upgraden firmware V 01.03.0500 en lunch is de activation gelukt.
Ik ga straks een plekje zoeken waar ik even rustig kan gaan vliegen.

Prettig weekend verder.
 
Had daar ook een probleem mee. Ik heb dat als volgt opgelost:

Mavic in wifi stand,
directe verbinding met Mavic en HTC One M8 telefoon gemaakt,
registratie melding in beeld,
telefoon wifi van Mavic verbroken en wifi verbinding naar router gemaakt en DJI Go app open laten staan,
terug naar DJI Go 4 app, registratie gedaan,
wifi verbinding weer direct naar Mavic gemaakt.

Probleem opgelost.
Bij werkte dat dus. Misschien heeft iemand anders daar ook wat aan.

VERGEET NIET de schakelaar van de Mavic weer terug te zetten van wifi naar R/C!
 
Laatst bewerkt: