Hallo allemaal, ik ben nieuw hier, misschien zitten hier leden die bruikbare oplossingen weten voor de accu's van mijn drone 'Hubsan Zino', een drone die bekend staat als een 'probleem drone'. Er is een probleem met alle 4 accu's en het lijkt of ze allemaal uitgeput zijn of is er iets anders an de hand. Het duurt extreem lang voor de accu's worden geladen, de accu's laden niet volledig op of laden helemaal niet op en het meest ernstige is dat als ik met de drone ga vliegen, dan zakt het percentage van de accu binnen een paar seconden van 70% naar 0% en gaat de drone meteen landen. In feite zijn nu alle accu's onbruikbaar. Het opvallende is dat dit probleem bij 4 accu's is gebeurt. Normaal gesproken zou ik zeggen het ligt aan de lader of de drone maakt de accu's kapot. De lader zal het niet zijn, want ik heb 3 verschillende laders geprobeerd.
De accu's zijn een paar maanden oud en heel weinig gebruikt en geladen. Ze lagen ook niet lang stil.
Bij de originele accu die meegeleverd is, had ik al na een paar weken dit probleem en toen kon ik de accu niet verder laden dan 30% a 50% en later was dit teruggezakt naar naar max 10% na 12 uur aan de lader. Een tweede standaard accu gekocht en weer hetzelfde probleem. Toen kocht ik 2 nieuwe grote capaciteit accu's van 4200mah (i.p.v. standaard 3200mah). Ook bij deze nieuwe accu's gebeurde hetzelfde. De ene accu na een paar weken en een paar keer vliegen en laden. Bij de andere accu al na 1 keer vliegen en een paar keer laden.
Ik vrees dat de enige echte oplossing is een andere drone zoeken, misschien heeft iemand een oplossing. Ik heb in en andere topic gelezen dat het best zu kunnen helpen om de accu's in de vriezer te leggen?!
De accu's zijn een paar maanden oud en heel weinig gebruikt en geladen. Ze lagen ook niet lang stil.
Bij de originele accu die meegeleverd is, had ik al na een paar weken dit probleem en toen kon ik de accu niet verder laden dan 30% a 50% en later was dit teruggezakt naar naar max 10% na 12 uur aan de lader. Een tweede standaard accu gekocht en weer hetzelfde probleem. Toen kocht ik 2 nieuwe grote capaciteit accu's van 4200mah (i.p.v. standaard 3200mah). Ook bij deze nieuwe accu's gebeurde hetzelfde. De ene accu na een paar weken en een paar keer vliegen en laden. Bij de andere accu al na 1 keer vliegen en een paar keer laden.
Ik vrees dat de enige echte oplossing is een andere drone zoeken, misschien heeft iemand een oplossing. Ik heb in en andere topic gelezen dat het best zu kunnen helpen om de accu's in de vriezer te leggen?!