Heeft iemand ervaring met het meenemen van je drone batterijen in je bagage of handbagage wanneer je gaat vliegen? Maw wordt de batterijlader gezien als powerbank en loop je het risico dat dat erbij de check wordt uitgevist?
Heeft iemand ervaring met het meenemen van je drone batterijen in je bagage of handbagage wanneer je gaat vliegen? Maw wordt de batterijlader gezien als powerbank en loop je het risico dat dat erbij de check wordt uitgevist?
Op dit moment zit ik in Italië met mijn Mavic3pro met 4 batterijen. Tijdens de safety check op Schiphol werd ik eruit gepikt maar puur omdat ze de RCpro er op de scan verdacht uit vonden zien. Over de drone zelf en batterijen werd geen woord gerept. De lader en charging hub zaten in mijn ruimbagage. Bij eerdere vluchten vorig jaar nooit problemen gehad.Heeft iemand ervaring met het meenemen van je drone batterijen in je bagage of handbagage wanneer je gaat vliegen? Maw wordt de batterijlader gezien als powerbank en loop je het risico dat dat erbij de check wordt uitgevist?