Polar pro DJI Mavic (2) phone mount (Zoom, Air, Spark)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

HBX

Member
Lid geworden
10 okt 2016
Berichten
42
Waarderingsscore
23
Punten
8
Locatie
Bergschenhoek
Website
www.kcalsport.nl
Is overbodig geworden een verkoop deze aangezien ik tegenwoordige met de smart controler vlieg.

Mag weg voor €22,50

Deze Polar Pro Phone Mount zorgt ervoor dat u uw smartphone aan de bovenzijde van de remote controller van de DJI Mavic Air en DJI Spark kunt bevestigen.

Phone Mount
Deze Polar Pro Phone Mount zorgt ervoor dat uw smartphone aan de bovenzijde van de remote controller wordt bevestigd zodat u perfect zicht heeft op het scherm tijdens bediening.

Phone Cases
Met deze slimme steun kunt u een eventuele case om uw smartphone laten zitten. Zelfs de grotere formaat smartphones - zoals iPhone 8 Plus - kunt u bevestigen in deze steun zonder dat u een eventuele (slim)case hoeft te verwijderen.

Smartphones
De Phone Mount is geschikt voor alle telefoons met een breedte tussen 55 en 85 mm, zoals bijvoorbeeld:
• Apple iPhone 8 Plus
• Apple iPhone X
• Samsung Galaxy S8

Eenvoudig te installeren
Deze steun is eenvoudig te bevestigen via een zogenaamde 'snap on' installatie

Compatible
Deze Polar Pro Phone Mount is geschikt voor de remote controller van DJI Mavic 2 Pro, Mavic 2 Zoom, Mavic Pro, Mavic Air en Spark
 
Hi HBX, had jij problemen om je smartcontroller ge activeerd te krijgen. Bij mij weigert wifi. DJI support weet ook al 3 dagen geen antwoord te geven. Peter tV
 
Hi HBX, had jij problemen om je smartcontroller ge activeerd te krijgen. Bij mij weigert wifi. DJI support weet ook al 3 dagen geen antwoord te geven. Peter tV

Hi Peter,

Nee ik heb gelukkig geen problemen gehad met de smart controler te activeren.

Heb m een ruim een week geleden geactiveerd maar moest m wel updaten. Wellicht dat dat via bt lukt icm met je telefoon bv.

Gr. Hanko
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PA7DA