Plaatsing van de DJI data op SD card ipv in geheugen GSM

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marius

Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
78
De DJI app slaat naast de noodzakelijke data voor de uitvoering van de app, ook vlucht data en foto-/video-beelden op in het geheugen van mijn GSM.
De noodzakelijke data voor de app moeten uiteraard wel in het geheugen blijven staan.
Maar de flexibele data deze zou ik graag zien op de SD card, hierdoor wordt het geheugen van mijn GSM niet extra belast en de capaciteit van mijn SD card is ook groter dat het gsm geheugen.

Weet iemand hoe ik de app kan instellen, zodat deze flexibele data automatisch weggeschreven wordt naar de SD card?

M.vr.gr.
Marius
 
via het DJI forum ben ik hier ook al over bezig.
Voor de android app is er in ieder geval GEEN mogelijkheid.... ik zou het ook graag zien :(

als je je android toestel ROOT, dan is er een app waarbij je mappen kunt "ghosten", dan lijkt het voor de app of hij naar de normale locatie op de GSM wegschrijft, maar effectief komen de gegevens direct op de SD kaart. Helaas dus alleen voor android devices met ROOT...
 
Bert

Dank je voor je reactie.
Na mijn vakantie ga ik dit verder uitzoeken.
Voorlopig blijf ik nog even de boel kpieren naar de sd card.

Met vriendelijke groet
Marius

Verzonden met mijn SM-J710F en de Dronepilots.nl app
 
geen probleem Marius,
ik zou graag zien dat de de opslag locatie gewoon instelbaar maken... maar helaas.

Ik heb mijn toestel niet geroot, maar ik zit er (puur hiervoor) serieus over na te denken!
 
Beste Marius,

Ik zit met het zelfde probleem, te weinig ruimte op mijn telefoon.
Welke bestanden kopieer je dan naar je sd card. Ik ga er gemaks halve van uit dat je niet de hele dji map in je telefoon verplaatst ?

gr

Bob
 
Beste Marius,

Ik zit met het zelfde probleem, te weinig ruimte op mijn telefoon.
Welke bestanden kopieer je dan naar je sd card. Ik ga er gemaks halve van uit dat je niet de hele dji map in je telefoon verplaatst ?

gr

Bob
Bob

Gemakshalve kopieer ik de gehele DJI directory naar de Sd card en als die vol is kopieer ik deze naar mijn pc.

Met vriendelijke groet

Mariud

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Bob

Gemakshalve kopieer ik de gehele DJI directory naar de Sd card en als die vol is kopieer ik deze naar mijn pc.

Met vriendelijke groet

Mariud

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
Het gaat mij niet om de sd card in mijn telefoon maar om het intern geheugen. Ik denk niet dat ik de hele dji directory kan verwijderen. Inmiddels gezien dat alle filmpjes ookop het toestel staan en niet alleen op de sd card die in de drone zit.
 
Bob

Na kopieren naar de sd card, maak ik de (sub) directories in de Dji directory leeg.

M.vr.gr.
Marius

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app