Pizza

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

vayreda

Active Member
Lid geworden
21 apr 2017
Berichten
539
Waarderingsscore
124
Punten
43
Leeftijd
70
Locatie
Zandvoort
Vanochtend in de krant dat een bedrijf volgend jaar pizza gaat bezorgen met een Drone! Dan moet de regelgeving worden aangepast, toch?
 
Ik las het ook. Ik zie het meer als publiekstrekkertje waar ze momenteel mee op de Horecava staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Laten wij hopen dat zij wel toestemming krijgen. Lege pizzadoos onder mijn vogeltje en klaar ....
 
  • Leuk
Waarderingen: Rene4312
Laten wij hopen dat zij wel toestemming krijgen. Lege pizzadoos onder mijn vogeltje en klaar ....
Met een lege pizzadoos ben je nog niet klaar. Je wilt je pizza warm en je patatjes krokant afgeleverd krijgen. De Food Truck Company is een systeem aan het testen om de bestelling warm en vers te houden tijdens de vlucht.
 
Vergeet het maar. Als je ziet wat er allemaal komt kijken bij een experimentele BVLOS vlucht tussen Lauwersoog en Schiermonnikoog dan weet je dat het per drone afleveren van pizza's in Nederland nog heeeeel lang gaat duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures
Vergeet het maar. Als je ziet wat er allemaal komt kijken bij een experimentele BVLOS vlucht tussen Lauwersoog en Schiermonnikoog dan weet je dat het per drone afleveren van pizza's in Nederland nog heeeeel lang gaat duren.
Ik zei ook dat ik het meer als publiekstrekker op de Horecava zie dan dat ik het daadwerkelijk op korte termijn zie gebeuren. Dit vanwege de regelgeving.
Dat is wat anders dan de techniek om een warm hap goed te kunnen vervoeren, al dan niet door de lucht. Deze ontwikkeling is gewoon gaande. En daar is meer voor nodig dan een lege doos.