Phantom 4 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Johan74

New Member
Lid geworden
19 mrt 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
49
Hoi ik ben johan en. Vlieg al een paar jaar met dji
Altijd met de phatom 3 pro gevlogen en nu met de phatom 4 pro plus en daar heb ik tevens ook een vraag over hij wil niet verder dan 50 meter en 30 Meter hoog beginner staat uit iemand een idee wat het kan zijn

Welkom op het forum Johan!

Over je vraag: Ben je tijdens de vlucht wel ingelogd op je DJI account (dus in de DJI Go 4 app)? Want zo niet, dan wordt de vlieghoogte en afstand beperkt.
Zie ook dit draadje (het rode tekst-gedeelte) op het DJI forum: phantom 4 pro stops at 50 meter distance

Hoi snitser

Ben ingelogd bij dji en heb de afstand op 5000 meter staan beginners modus staat uit heb een vast scherm op mijn pro plus en daar ben ik gewoon ingelogd heb al veel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar

Ben ingelogd bij dji en heb de afstand op 5000 meter staan beginners modus staat uit heb een vast scherm op mijn pro plus en daar ben ik gewoon ingelogd heb al veel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar
Raar. Ik heb zelf niet een Phantom 4 pro, maar misschien dat andere drone vliegers er ervaring mee hebben? Misschien even vragen aan DJI?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Johan74
Hmm, vreemd. Heb je op het moment van opstijgen een goede GPS-lock? En wat is de locatie waar je het geprobeerd hebt? En je weet zeker dat je bent ingelogd met je account in DJI Go 4?

• Leuk
Heb een goede gps lock en ben ingelogd in dji heeft ook geen update nodig is up to date dit is de versie met een vast scherm de phantom 4 pro plus alles werkt verder ook goed alleen wil niet verder dan 50 meter en hoogte 30 Meter beginners modus staat uit accu's zijn nog top

Ik weet niet hoe je Engels is, maar in deze forumthread op het DJI forum wordt exact jouw probleem behandeld, inclusief voorgestelde oplossingen. Je moet, terwijl de controller verbonden is met internet, even uitloggen en opnieuw inloggen met je DJI accountgegevens. Dat zou het probleem moeten oplossen.

• Leuk
Heb het gebrobeerd maar helaas niet verder gekomen ook een update gedaan voor de controller en daar is denk ook iets mis gegaan wand krijg nu deze melding
unit map error

Bijlagen

• Screenshot_20240321_173744_Gallery.jpg
    Screenshot_20240321_173744_Gallery.jpg
    37,8 KB · Weergaven: 20
  • Leuk
Hoi. Dennis Afstand valt nog mee wel licht kan ik wel een. Keer Die kant op rijden het is idd frusterend als je er niet kan achter komen wat wat het probleem is en heb zelf ook niet zo heel veel verstand er van

Moet deze aan of uit staan van China
Bekijk bijlage 4871
Inmiddels gelukt om de beperking eraf te krijgen? Overigens staat de schuifregelaar zo goed (uit), mocht je dat inmiddels nog niet gehoord hebben van een ander.
Jouw probleem heb ik ook ooit gehad. Echt alles geprobeerd; uitloggen/inloggen/updaten etc. Uiteindelijk alles naar fabrieksinstellingen gezet, app eraf gegooid en met een schone lei begonnen. Toen werkte de boel weer. Vraag me niet hoe het kan.... Ik ben normaal gesproken niet van de boel terugzetten, maar als alle andere handelingen niet helpen, begin dan gewoon vanaf "O"
Zoals gezegd; als je toestel geen crash heeft gehad en je weet zeker dat er geen andere gekke dingen mee zijn gebeurd, dan fabrieksinstellingen, app verwijderen en opnieuw de boel installeren en updaten. Succes!

Heb het idd nog niet voor ellkaar daar zat ik ook al aan te denken om hem terug te zetten naar fabrieks instellingen maar de app kan er niet zo af halen heb de plus die heeft een vast scherm

Alles terug gezet naar fabrieks instellingen helaas geen verbetering de afstand blijft 50 meter en hoogte 30

Fabrieksinstellingen betekent over het algemeen ook dat de beginner's modus weer ingeschakeld staat.
Verder, zit je niet in een CTR zone ?
Of zit er payload op [zoals propellor protection]?
Weet je 100% zeker dat je -via de go4 app- ingelogd bent op het juiste DJI Account ?

Laatst bewerkt: