Phantom 4, Mavic Pro of Bebop 2?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Mish

New Member
Lid geworden
10 nov 2018
Berichten
16
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
53
Locatie
Vinkeveen
Allen,
Ik ben nieuw in het wereldje van de drones. Ik heb wel veel informatie via You Tube opgedaan. Wil graag een goede betrouwbare en eigenlijk ook wel een simpele drone aanschaffen. Niet teveel toeters en bellen, liever makkelijk mee te nemen. Ik zat in eerste instantie te twijfelen tussen de Bebop 2 en de Phantom 3. Via de Phantom 3 naar de Phantom 4 ivm obstakel vermijden. Vervolgens van de Phantom 4 bij de Mavik Pro uitgekomen ivm zijn simpelheid en mobiliteit.

1. Is bovenstaande een logische uitkomst of mis ik nog een drone?
2. Is de Mavik pro ook een duurzaam apparaat met de uitklapbare draagarmen en de gimm ball?
3. Waar moet ik opletten bij aanschaf van een 2e hands Mavik? Budget rond de 500 a 600 euro.

Alvast bedankt, Michel
 
Waar je op moet letten bij aankoop van een drone op MP is de drone controleren, niet alleen op beschadigingen , maar ook naar zijn geschiedenis vragen.
Bovendien kan je vragen de drone te demonstreren, zodat kunt zien of alles naar behoren werkt en nooit laten opsturen.
Ook de betrouwbaarheid van de verkoper, verkoopt hij via iDeal bv.
Neem desnoods iemand mee, die verstand van drones heeft en zo kan ik wel doorgaan, maar je voelt wel aan, dat je zeer kritisch moet zijn.
Ik zou zeggen, ga je eerst eens oriënteren welke drone je zou willen hebben, bezoek een winkel en laat je voorlichten .
in het algemeen zijn de drones van DJI allemaal erg goed te noemen, kijk naar het formaat, welke past bij je etc.
We horen nog wel van je denk ik.

PS. Op Dronepilots.nl heb je ook een marktplaats.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor de input.
Ben een beetje verder gekomen in de zoektocht. Het lijkt een beetje uit te komen een van de 2 modellen:

Dji Mavik Air Combo

of voor de helft goedkoper

Parrot Bebop 2.

Als iemand nog advies heeft om iets kan aanbevelen, heel graag.
 
Wil je een stille drone, niet al te groot en met een 4 K camera, dan zou je eens kunnen kijken naar de Parrot Anafi.
Je vindt ze niet op MP, dus dat wordt nieuw kopen.
Hij is nog stiller dan de Mavic Pro Platinum en geloof me die is stil.
Lawaai ergert mensen, dus hoe minder , hoe beter.
 
Ok, ik heb het geluidsoverlast in overweging genomen. Toch op de Mavik Air uitgekomen. Wat een ding zeg, bedankt. M