Palm start/ handbediening spark

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ruudnienke

New Member
Lid geworden
26 feb 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
43
Locatie
Nijmegen
Hoi,

Ik heb enkele dagen een DJI Spark, het vliegen met de iPhone gaat al goed, ondanks de iPhone binnen 2 minuten helemaal leeg is.
Alleen de Palm start en het bedienen gaat nog niet goed.
Hij start wel op vanaf mijn hand en blijft dan voor me hangen maar dan reageert hij niet op mijn handbewegingen. Zodra ik mijn hand eronder houdt land hij wel in mijn hand.
Weet iemand wat ik verkeerd doe en/of hoe ik het moet aanpakken.

Hebben meer mensen last van een snelle legen iPhone?

Hoor graag jullie reactie's
 
Wat voor IPhone heb je? Ik weet als je een 6plus hebt, kom je gratis in aanmerking voor een nieuwe batterij
 
ik heb een iPhone 7, net een nieuwe batterij erin laten zetten. Die erin zat was bijna opgeblazen.
 
Ligt het ook niet aan het feit dat het buiten nu onwijs koud is en daardoor je accu sneller leeg is? En sinds de laatste update reageert mijn Spark ook niet super op mijn handgebaren...

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Ligt het ook niet aan het feit dat het buiten nu onwijs koud is en daardoor je accu sneller leeg is? En sinds de laatste update reageert mijn Spark ook niet super op mijn handgebaren...

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app

oke, denk dat de kou het proces heeft versneld. Ik had de batterij gezien en was helemaal opgezwollen.

Hoe kun je eigenlijk zien dat de spark een foto maakt als je de telefoon of rc niet gebruikt?
 
De ledjes aan de voorzijde knipperen dan.

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app