Heeft toch wel enorme skills nodig om zo vloeiend te vliegen, ook het vooruit plannen e.d..
Als je het ronddraaien, flippen e.d. even weg denkt, volgt hij nog steeds ongeveer dezelfde lijn, met andere woorden hij volgt het momentum voordat hij de stunt in gaat. Dat is best lastig, je kan bijvoorbeeld je throttle bijna niet gebruiken tijdens zo'n actie omdat je daarmee een heel andere kant op schiet, dus er zit wel degelijk een bepaalde flow inEens met de skills, maar vloeiend..?
Nee, hele stukken van deze film niet echt.
[emoji6]
Vraagje over de locatie:
via demooistedroneplaatsen.nl kreeg ik deze locatie als suggestie. Verbaasd dat het überhaupt zou mogen. We waren in de buurt en bedacht: ik kijk op de godrone map en vraag het voor de zekerheid ook nog eens lokaal. lokaal kwam ik te weten dat het ten strengste verboden is, en als je er AI op los laat staat er ook dat het strengste verboden is. Hoe zit het nu echt? (uiteraard niet gevlogen, ook niet van een afstand)
Vraagje over de locatie:
via demooistedroneplaatsen.nl kreeg ik deze locatie als suggestie. Verbaasd dat het überhaupt zou mogen. We waren in de buurt en bedacht: ik kijk op de godrone map en vraag het voor de zekerheid ook nog eens lokaal. lokaal kwam ik te weten dat het ten strengste verboden is, en als je er AI op los laat staat er ook dat het strengste verboden is. Hoe zit het nu echt? (uiteraard niet gevlogen, ook niet van een afstand)
Helemaal mee eens. Het is te hopen dat ze het zelf wel mooi vinden. Alhoewel ik dat absoluut niet begrijp.Vreselijk.
Voor 1.7 miljoen is het verkocht en daarna kwam er staatssubsidie om de hoek kijken, netto 6 ton is het verkocht. Mag 15 jaar niet verkocht worden, geen verplichting tot onderhoud of herstel, maar er is een beding dat er 65! woningen gebouwd mogen worden op het landgoed. Dus die investeerder rolt nog steeds iedere dag van het lachen.. bronHet paleis is al lang niet meer in koninklijke handen. Een of andere investeringsmaatschappij heeft het destijds gekocht, dus het mag gezien worden als een gewoon gebouw. Als ik op godrone kijk staat het paleis in een gebied met verhoogd risico, dus niet in een nofly-zone. Ik zou er gewoon gaan vliegen.