Voor de droneliefhebbers die op zoek zijn naar leuke, interessante, mooie, bijzondere droneplaatsen heb ik een (niet commerciele) website gemaakt. Zoek daar op diverse onderwerpen, plaatsen, provincies en meer, maar je kunt ook jouw droneplaats toevoegen. Blader door de provincies of bekijk heel Nederland. Zoek op onderwerpen als bijvoorbeeld kastelen of forten. De site is continu in ontwikkeling, wekelijks worden er dronelocaties toegevoegd. Naarmate 'het weer' wat lekkerder wordt om te dronen, komen er meer locaties binnen.
Het gaat er hier niet om met welke drone je vliegt, het gaat erom... dat je vliegt.
Heb je zelf nog leuke suggesties voor deze site, geef deze gerust door en ik ga kijken of dat te realiseren is. De site wordt in de lucht gehouden door een paar Google advertenties. (door erop te klikken... blijft er nog wat geld over voor meer ontwikkeling .
Je vindt de site op www.demooistedroneplaatsen.nl
- Je kunt door droneplaatsen die je bezocht hebt ook waarderen met sterren, Dan weten andere dronegebruikers ook (een beetje) of dit een leuke plek is om te drone.
- Je kunt een reactie achterlaten onder het bericht. Zonodig passen we het bericht aan, of plaatsen we deze opmerking onder het drone-bericht
Het gaat er hier niet om met welke drone je vliegt, het gaat erom... dat je vliegt.
Heb je zelf nog leuke suggesties voor deze site, geef deze gerust door en ik ga kijken of dat te realiseren is. De site wordt in de lucht gehouden door een paar Google advertenties. (door erop te klikken... blijft er nog wat geld over voor meer ontwikkeling .
Je vindt de site op www.demooistedroneplaatsen.nl