Our Year 2024 - 4K

• Onderwerp starter Onderwerp starter ikkel
  • Startdatum Startdatum
Naast dat het mooi geschoten is zijn de locaties zelf ook vaak prachtig/interessant om naar te kijken. Hoe vind je er zo veel eigenlijk?

• Geweldig
Waarderingen: ikkel
Naast dat het mooi geschoten is zijn de locaties zelf ook vaak prachtig/interessant om naar te kijken. Hoe vind je er zo veel eigenlijk?
Dankjewel.

Eigenlijk is dat simpel te verklaren, wij zijn heel veel met de camper weg en ook de motor word heel wat gebruikt dus hebben we wel de kans om veel te zien. Geen kinderen hebben en geen andere bijkomende verplichtingen (buiten gaan werken) maakt dat we veel vrije tijd hebben en die gaat allemaal op aan uitstapjes met de motor en camper.B)
Het enige wat de vrouw niet mag weten is dat ik alle uitjes plan naar plaatsen waar je met de drone mag vliegen (anders gaat ze zich moeien met de bestemmingen):p

• Haha
Waarderingen: Chin, Sjakie en Pocoloco
Eigenlijk is dat simpel te verklaren, wij zijn heel veel met de camper weg en ook de motor word heel wat gebruikt dus hebben we wel de kans om veel te zien.
Ik bedoelde letterlijk hoe je de locaties 'vindt'. Orienteer je je van te voren, of ga je op pad en zie je wel wat je tegenkomt?

• Leuk
Waarderingen: ikkel
Ik bedoelde letterlijk hoe je de locaties 'vindt'. Orienteer je je van te voren, of ga je op pad en zie je wel wat je tegenkomt?
Eigenlijk een mengeling van de twee. Ik doe heel wat opzoeking online. Ik maak van alles waypoints in een gdb bestand voor de gps en zet dat op mijn wandel/motor/camper gps.
In die waypoints zet ik bv of ik er mag vliegen en hoe hoog (voor Frankrijk de verschillende hoogtes). Natuurlijk zijn er ook zaken die gewoon op mijn pad komen en daarvoor gebruik ik de apps/sites ter plaatse op de gsm om te zien wat de dronemogelijkheden zijn.
En natuurlijk word ook de action 4 en de pocket 3 veel gebruikt en dan kunnen we een beetje mengen van perspectief.

Klein voorbeeldje trouwens van zaken die ik nog wil bezoeken en indien mogelijk vastleggen met de drone, zoniet dan zeker met de handcamera's. Telkens ik er eentje bezocht heb dan vink ik het af maar er komen er meer bij dan er af gaan. Schermafbeelding 2025-01-11 205731.jpg