Our Year 2022 - 4K

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ikkel

Active Member
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
145
Waarderingsscore
143
Punten
43
Leeftijd
50
Locatie
Hageland
Wat ging er weer een jaar snel voorbij.
In 2022 hebben we ontzettend mooie plekken mogen bezoeken.
We hebben mooie pareltjes mogen ontdekken in Frankrijk, Nederland, Duitsland, het Groothertogdom Luxemburg en natuurlijk in mijn thuisland België.
Deze video is een compilatie van al die prachtige juweeltjes die we hebben bezocht.

Veel vlieg- en reisgenot en alles wat je maar kunt wensen in 2023.

Alles is gefilmd met Dji Osmo Pocket, Dji Mavic Pro, Dji Mini 2 en Dji Mini 3 Pro.

Veel kijkgenot.

 
ERG goed gedaan !!
leuke film, mooi korte fragmenten en rustige muziek.
Ik vind hem erg goed
lex
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Top!!! Prachtige compilatie met veel afwisseling.
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Wat ging er weer een jaar snel voorbij.
In 2022 hebben we ontzettend mooie plekken mogen bezoeken.
We hebben mooie pareltjes mogen ontdekken in Frankrijk, Nederland, Duitsland, het Groothertogdom Luxemburg en natuurlijk in mijn thuisland België.
Deze video is een compilatie van al die prachtige juweeltjes die we hebben bezocht.

Veel vlieg- en reisgenot en alles wat je maar kunt wensen in 2023.

Alles is gefilmd met Dji Osmo Pocket, Dji Mavic Pro, Dji Mini 2 en Dji Mini 3 Pro.

Veel kijkgenot.

Prachtige compilatie, mooie beelden en verveelt niet om naar te kijken. De overgangen op de muziek zijn ook prima. Knap werkje ...
"k Heb me intussen geabonneerd op jou YouTube kanaal. Hier kan ik als beginner met mijn DJI Mini 3 Pro nog wat van opsteken!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jarijn60 en ikkel
Prachtige compilatie, mooie beelden en verveelt niet om naar te kijken. De overgangen op de muziek zijn ook prima. Knap werkje ...
"k Heb me intussen geabonneerd op jou YouTube kanaal. Hier kan ik als beginner met mijn DJI Mini 3 Pro nog wat van opsteken!
Thanks voor de leuke reactie en ook voor de support van mijn kanaal
 
Ik vond het maar een matig filmpje.
Nee, geintje. Erg prettig om naar te kijken. Voor jou ook de beste wensen en een mooi drone-2023!
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Ik vond het maar een matig filmpje.
Nee, geintje. Erg prettig om naar te kijken. Voor jou ook de beste wensen en een mooi drone-2023!
Dankjewel Sjakie en dat we nog veel mogen lachen en vliegen :p
B)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Mooie beelden ! En mooi gemonteerd.
Als ik het ooit zo goed krijg zal ik reuze tevreden zijn.

En kreeg meteen je andere filmpjes ook te zien: zelfde kwaliteit.


Verzonden met mijn SM-A528B en de Dronepilots.nl app
Dankjewel Crimino.

Veel oefenen en durven experimenteren met de montage. Zo heb ik het ook geleerd. Ieder van ons moet een curve door en ik leer zelf nog iedere keer bij.

Grtz
 
schitterend......en een mooi slotfragment.
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Het is een uitstekende verzameling van video’s. Maar hoe heb je deze hoogtepunten “aan elkaar geplakt“? Welk programma is daarvoor beschikbaar?
Maar er staan ook opnames in steden. Is dat niet riskant of mag het in Frankrijk wel?
 
  • Leuk
Waarderingen: ikkel
Het is een uitstekende verzameling van video’s. Maar hoe heb je deze hoogtepunten “aan elkaar geplakt“? Welk programma is daarvoor beschikbaar?
Maar er staan ook opnames in steden. Is dat niet riskant of mag het in Frankrijk wel?
Dankjewel,

Ik heb hiervoor het programma shotcut gebruikt dat volledig gratis is.
Het filmpje bevat niet enkel beelden uit Frankrijk maar ook uit Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Verschillende beelden uit steden komen zelfs gewoon uit ons eigen Belgenlandje zoals bv Malmedy, Han-sur-Lesse enzovoort waar het gewoon kan met een -250gr drone zolang je jezelf aan de bijhorende regels houd (mensengroepen, gevangenissen, spoorwegen, enz.....)
Soms maak ik ook shots in steden waar er niet gevlogen mag worden die op drone beelden lijken, dan gebruik ik mijn telescopische selfiestick van bijna 2m met een osmo pocket met extra 4de gimball erop (in post dan de beelden nog iets vertragen voor extra effect)
Specifiek voor Frankrijk vind je wel plaatsen waar je op randen van een dorp/stadje kan vliegen en je zo toch nog een panoramashot hebt. Dat is gewoon kwestie van geoportail uitspitten en je huiswerk op voorhand maken. Als een dorp of stad niet in een fligtpath ligt kan je proberen om bij de lokale prefectuur toelating te krijgen, zo heb ik bv in Chatillon-sur-Chalaronne de toelating gekregen om op het gebied van de kasteelruïne te vliegen en die lag op een heuvel op het randje van de kleine stad en zo had ik ook mooie panorama beeldjes daarvan. Die dat in een CTR liggen daar ga je in open categorie sowieso geen toelating voor krijgen in Frankrijk.
Als de drone ergens in een land meegaat op de motor dan duid ik alle waypoints aan waar ik kan vliegen (op voorhand uitgedokterd en in geval van Frankrijk nog eens extra de hoogtes erbij die daar van toepassing zijn).
Kruipt wat werk in maar ja het is een hobby hé dus dat maakt me niet uit als je het graag doet.

Grtz