Oud heli-platform footage

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RoelCuijpers

Member
Lid geworden
18 feb 2019
Berichten
33
Waarderingsscore
18
Punten
8
Leeftijd
34
Locatie
Eindhoven
Zaterdag bij mijn oude werkgever geweest. Ze hebben daar een Heli platform dat niet meer gebruikt mag worden. Zelf eventjes wat geoefend met de Mavic Air. Mini edit gemaakt voor de lol.

Edit gemaakt in Final Cut Pro X i.c.m. FxFactory

 
Zo als ik de video zie, is die schokkerig en met strepen, was dat de bedoeling ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Mooi geprobeerd maar wel veel storingen heb mavic go pro ik schiet hier beelden mee om je duimen af te likken ik denk dat er iets fout zit ofwel komt het door op het internet te zetten succes


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelCuijpers
@eagle one dit is een manier van editten die vaak bij festivals toegepast wordt. Het zijn effecten die je kan maken in video edit software. Komt niet door de Drone, ook niet door het uploaden.

Deze versie is zonder glitches maar met LUT.
 
Dat is netjes geworden. Met welke plugin heb je die strepen weggekregen? ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelCuijpers
Oké begrijp het ben nog niet zo goed thuis in de fotografie hoop dat ik je hiermee niet gekwetst heb sorry


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Oh nee joh. Helemaal niet. Ik begrijp dat een bepaalde stijl van video editten beter aan sluit bij een bepaalde doelgroep. Ik zal het in 't vervolg bij wat colorgraden en stabilisatie houden, haha. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Als je er van houdt is het best een gave edit-stijl zo. Mijn voorkeur heeft het echter niet; zonde van de bronbeelden. (Ik heb dan ook helemaal niks met festivals, dus dat kan kloppen.)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RoelCuijpers
Je moet ook geen video van 10 minuten op deze manier bewerken. Dan hebben je kijkers nazorg nodig voor epilepsie. B.v. alleen de intro van je video of een korte teaser, dat kan prima.