Otg kabel.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
68
Waarderingsscore
8
Punten
8
Leeftijd
57
Locatie
hendrik ido ambacht
Inmiddels heb ik de crystelsky monitor. Werkelijk een pracht scherm. Op mijn mavic werkt het subliem. Je klikt hem op de controller en je hebt een solide set in handen. Ik heb dezelfde mount (part5) ook voor de spark. Echter moet ik wel steeds bij opstarten de otg even uit de controller en weer in stoppen. Is er al iemand aan de slag geweest met een oplossing zodat je niet de otg er pas in hoeft te doen na het opstarten? Op de normale manier werkt het uiteraard wel maar ik heb het liever net als bij de mavic dat de kabel er gewoon in blijft zitten. Dus zender en spark pakken en de lucht in zonder eerst handelingen en monteren

Verzonden met mijn EVA-L19 en de Dronepilots.nl app
 
De officiële ondersteuning van DJI voor OTG bij de spark zit er aan te komen, waarschijnlijk is het dan ook opgelost? Zie deze pagina de tekst in het licht blauwe vakje rechts onder.
 
Goedenmiddag heb eergisteren de laatste firmware update voor de Spark binnen gehaald, wat overgens niet van een leien dakje ging, hij bleef maar roepen update mislukt en dat een keer of 5 achter elkaar dus uiteindelijk via pc gedaan en dat ging wel snel en goed, maar nu mijn probleem de OTH kabel werkt niet meer en in welke volgorde ik het ook probeer het werkt gewoon niet meer.
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren na de laatste firmware update?

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app
 
Goedenmiddag heb eergisteren de laatste firmware update voor de Spark binnen gehaald, wat overgens niet van een leien dakje ging, hij bleef maar roepen update mislukt en dat een keer of 5 achter elkaar dus uiteindelijk via pc gedaan en dat ging wel snel en goed, maar nu mijn probleem de OTG kabel werkt niet meer en in welke volgorde ik het ook probeer het werkt gewoon niet meer.
Zijn er meer mensen die dit probleem ervaren na de laatste firmware update?

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app



Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app