Opzoek naar drone clubs in Nederland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

DroneClubNL

Member
Lid geworden
7 jan 2021
Berichten
32
Waarderingsscore
14
Punten
8
Locatie
Nederland
Website
www.droneclubnl.nl
Goedemiddag allemaal,

Voor onze website zijn we opzoek naar lokale drone clubs in Nederland of net over de grens.

Ons doel is een overzicht te maken van lokale drone clubs zodat onze bezoekers door verwezen kunnen worden naar een club in hun eigen omgeving.

Ook publiceren we meetingen die door lokale clubs worden georganiseerd.

Club in de omgeving
Drone Club NL - Drone club in de omgeving

Meeting agenda
Drone Club NL - Meeting agenda
 
Mooi initiatief.
Helaas van de zelfde familie.

Is niet conform de wetgeving geldige cookie melding.
"Deze website gebruikt cookies voor analyse-doeleinden en/of het tonen van advertenties. Door gebruik te blijven maken van de site gaat u hiermee akkoord."
U dient eerst toestemming te vragen en te krijgen, vooraleer cookies te plaatsen.
Altijd interessant om even de wetgeving erop na te lezen.
 
Deze melding word inderdaad weer gegeven op de website. Dit omdat ik de vermoeden had dat dit verplicht was en uit voorzorg.

Nu ik uw link gevolgd en gelezen heb ben ik tot de conclusie gekomen dan een cookie melding niet noodzakelijk is aangezien de website Drone Club NL helemaal geen informatie verzameld over de bezoekers.
 
Gegevens vezamelen doe je o a hier:
Zonder bijhorende privacy uiteenzetting.
En welke gegevens slaat jouwweb in het cookie op?
 
Laatst bewerkt:
Gegevens vezamelen doe je o a hier:
Zonder bijhorende privacy uiteenzetting.
Het blijft nog een beetje verwarrend aangezien Drone Club NL geen bedrijf is. En dit inlog gedeelte is voor de winkelwagen.

Wie controleert ACM?, De Autoriteit Consument en Markt (ACM) controleert of bedrijven de concurrentie beperken.
 
Omdat je geen bedrijf bent mag je dus gegevens verzamelen,delen en//of verkopen als eventueel onveilig opslaan?
Goed je raakt er wel uit.
Suc6 met het mooie initiatief
 
Omdat je geen bedrijf bent mag je dus gegevens verzamelen,delen en//of verkopen als eventueel onveilig opslaan?
Goed je raakt er wel uit.
Suc6 met het mooie initiatief
Ik vind dit een beetje flauw.

Nu word ik ook nog beschuldigt dat ik gegevens verzamel, deel en of Verkoop en eventueel onveilig opsla. Ik stuur je tenslotte nog een privé bericht omdat ik geen kwaad in de zin heb, en ook niemand wat heb aangedaan. Maar puur om informatie in te winnen om alles juist te verbeteren.
 
Mooi initiatief.
Helaas van de zelfde familie.

Is niet conform de wetgeving geldige cookie melding.
"Deze website gebruikt cookies voor analyse-doeleinden en/of het tonen van advertenties. Door gebruik te blijven maken van de site gaat u hiermee akkoord."
U dient eerst toestemming te vragen en te krijgen, vooraleer cookies te plaatsen.
Altijd interessant om even de wetgeving erop na te lezen.

Misschien wat een flauwe reactie en niet ter zake doende reactie hoor, maar volgens mij is dit niet een forum waar we elkaar de maat nemen v.w.b. het wel of niet op de juiste manier inrichten/configureren van websites.

Als iemand al vindt dat hij/zij ergens iets van moet vinden, dan kan dat volgens mij prima via PM of mail.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenV1 en DroneClubNL
Misschien wat een flauwe reactie en niet ter zake doende reactie hoor, maar volgens mij is dit niet een forum waar we elkaar de maat nemen v.w.b. het wel of niet op de juiste manier inrichten/configureren van websites.

Als iemand al vindt dat hij/zij ergens iets van moet vinden, dan kan dat volgens mij prima via PM of mail.
Ik probeerde dat inderdaad ook zodat ik kon kijken naar de fouten en hoe dit verbeterd zou kunnen worden.

De uitkomst was echter dat ik in eens voor van alles en nog wat beschuldig word.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenV1 en SnitserNL
Ik zal het anders formuleren,
Omdat iemand geen bedrijf is, mag je dan gegevens verzamelen,delen en//of verkopen als eventueel onveilig opslaan?
Dat was de vraag.
Suc6 met je initiatief
 
De boodschap van de TS is duidelijk, en discussies over websites kunnen eventueel in de privé omgeving of daartoe bestemde platformen voortgezet worden. Deze gaat op slot.
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB
Status
Niet open voor verdere reacties.