Oplossing DJI GO 4 app verbinding

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Goldwingflyer

New Member
Lid geworden
26 aug 2018
Berichten
13
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
65
Locatie
Spijkenisse
Heeft sinds juli een Mavic Air, nog steeds in ontdek fase, maar al enkele korte vluchtjes gemaakt. In begin kreeg ik heel slecht verbinding, maar na wat zoeken op het internet kwam ik op de volgende oplossingen.
1) Zet uw apparaat tijdens gebruik met de drone in vliegtuigstand en heractiveer alleen Wi-Fi.
2)Bluetooth is een zeer sterke storingsbron. Schakel het altijd uit tijdens het vliegen.
Dit zijn de 2 tips van totaal 8 die er zijn die ik gebruik en vanaf de eerste keer dat ik dit deed heb ik direct contact met de drone.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pejebe
Hello Goldwingflyer,
Ook ik heb een Mavic Air aangekocht ongeveer halverwege juli. Zelfde probleem als U. Goede raad opgevolgd. Van de Bleutooth toestanden wist ik al. Maar van de vliegtuigstand inschakelen, dat wist ik niet. Ik zal dat zeker uittesten.
Anderszijds spreekt u van deze 2 tips van totaal 8. Wilt U misschien de andere 6 tips ook eens laten weten aub?
Met vriendelijke groet!
Pejebe, België.
 
Hello Goldwingflyer,
Ook ik heb een Mavic Air aangekocht ongeveer halverwege juli. Zelfde probleem als U. Goede raad opgevolgd. Van de Bleutooth toestanden wist ik al. Maar van de vliegtuigstand inschakelen, dat wist ik niet. Ik zal dat zeker uittesten.
Anderszijds spreekt u van deze 2 tips van totaal 8. Wilt U misschien de andere 6 tips ook eens laten weten aub?
Met vriendelijke groet!
Pejebe, België.
Hallo, ja ik heb de andere punten ook.
Zie de bijlageIMG_20180801_204541.jpeg

Verzonden met mijn RNE-L21 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Pejebe
Van die bluetooth nog nooit iets gemerkt, met gewoon alles aan op de telefoon heb ik tot 3,6 km weg kunnen vliegen met mavic air in fcc mode. Toen maar terug vanwege de batterij...

Verzonden met mijn CLT-L29 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Goldwingflyer
Goedenavond, ik ben net lid geworden van jullie forum. Heb vanmiddag een Dji Inspire I v2 aangeschaft en het eerste waar ik tegen aan loop is het niet connecten van de Dji Inspire I naar de smartphone...
Heeft iemand dat al eens ervaren?
Het is zeker vervelend, was net zo blij met mijn aankoop.
 
Welkom, als eerste vind ik het niet zo netjes om je vraag te stellen midden in een onderwerp van iemand anders.
Maak voortaan gewoon even een nieuw topic aan in het juiste forum dat houd de boel hier overzichtelijk.

Dat je geen connectie kunt maken met de telefoon is natuurlijk vervelend. Normaal gesproken als je de stappen in de manual vlogt zou dit gewoon moeten lukken. Zoniet vertel even stap voor stap wat je precies doet en waar het fout gaat.
En welke hardware je gebruikt.
 
Laatst bewerkt: