[Opgelost] parrot bebop update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

patrickdrone

Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
38
Waarderingsscore
9
Punten
8
Leeftijd
24
Locatie
Limburg belgie
Website
m.youtube.com
Ik heb pas mijn bebop 1 geupdate , als ik een scherpe snelle bocht maak gaat mijn beeld soms een beetje draaien en het ziet er raar uit. Heeft iemand dit ook ? Het is niet echt een probleem voor mij, maar ik wilde graag weten of andere dat ook hebben .
Het kan zijn dat het alleen in het begin is na opsteiging, ik moet nog meer vliegen dus ik weet het niet zeker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag ook de update doorgevoerd. Echter nog niet kunnen testen omdat het al donker was. Kijken of dat met een bebop 2 ook zo is.
 
  • Leuk
Waarderingen: patrickdrone
Ik heb vandaag ook de update doorgevoerd. Echter nog niet kunnen testen omdat het al donker was. Kijken of dat met een bebop 2 ook zo is.
Ik vind de update wel goed , de belichting is heel anders. En je hebt meer opties. Tot nu toe gaat het goed . Ik moet ook nog meer vliegen. Ik zal de volgende keer wel wat laten weten.
 
Ik heb vandaag de drone getest en heb niet die ervaringen gehad die jij had. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van het geheel goed vooruit is gegaan. Het was even zoeken waar alles zit maar dat heb je snel in de gaten. Het meedraaien in de snelle bochten kan te maken hebben met de rolstabilisering. Deze kun je aan en uit zetten. Te vinden onder de vlieginstellingen van je drone.
 
Ik heb vandaag de drone getest en heb niet die ervaringen gehad die jij had. Ik moet zeggen dat de kwaliteit van het geheel goed vooruit is gegaan. Het was even zoeken waar alles zit maar dat heb je snel in de gaten. Het meedraaien in de snelle bochten kan te maken hebben met de rolstabilisering. Deze kun je aan en uit zetten. Te vinden onder de vlieginstellingen van je drone.
O ja, ik heb dat net gedaan en nu is alles terug goed , bedankt voor de tip