Open Categorie A1/A3 en A2 gratis Belgie

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
? Aanvulling? Ik zie in het rechterhoekje nog iets van exporteer staan? Misschien ook nodig? Ben het echt vergeten hoe precies de volgorde was....
1618992487755.png
 
ja, ik zie nu wat ik fout heb gedaan. Er staat best eerst registreren en dan naar de opleiding gaan. Ik heb het omgekeerde gedaan eerst het examen en dan geregistreerd bij de Fod. Ik kan nu enkel het Exploitant ewijs downloaden zie foto.
Wat is eigenlijk het verschil ?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-04-21 om 09.50.53.png
    Schermafbeelding 2021-04-21 om 09.50.53.png
    134,3 KB · Weergaven: 21
Ik zou hun eens een mailtje sturen mocht het nog niet lukken? Ik vrees dat er nu geen officiële link is tussen de 2 > namelijk jouw registratie als exploitant en de registratie voor het A1/A3 examen...???
 
tja, zal idd eens een mailtje sturen. In alle geval bedankt voor je bereidwillige hulp !
 
Ik heb ook een beetje troubels met deze online training. Krijg ook geen bevestigingsmail na het registeren.
Heb alles uitgevoerd volgend de uitleg van "fdr1.be" .
Waar kan ik het mailadres van de bepaalde instantie vinden om men vraag te stellen ?
Of eventueel telefoon ?
 
Je moet echt heel goed alle stappen volgen.. Die officiële sites zitten vol met rare kronkels en absurde registratie wijzen... Héél bizar. Je hebt toch ook niet toevallig een iCloud.com > Apple email adres? Het schijnt dat een paar van die officiële sites het ook lastig hebben met sommige .com mailadressen... Dus beter een telenet.be of proximus.be of zo adres gebruiken.. kan ook helpen, en het verschil maken..
 
Ik gebruik een gmail.com adres dit is toch een vrij voorkomend email adres ? Anders moet ik een ander aanmaken en nog eens rustig aan alle stappen volgen.
 
Ik heb ook een beetje troubels met deze online training. Krijg ook geen bevestigingsmail na het registeren.
Heb alles uitgevoerd volgend de uitleg van "fdr1.be" .
Waar kan ik het mailadres van de bepaalde instantie vinden om men vraag te stellen ?
Of eventueel telefoon ?

Ik heb volgend mail adres gebruikt :
rpas.exam@mobilit.fgov.be
Een dag later was het in orde.
 
Nieuw mailadres aangemaakt, alles opnieuw rustig ingevuld en 't is gelukt. 'Proof of completion' op zak.

Wat zijn nu eigenlijk devolgende stappen als je een niveau hoger wil. Staat dit ergens op een site-pagina uitgelegd ?
Daar ik de drone als bijberoep wil gaan gebruiken.

Trouwens bedankt voor alle info ;-)
 
Amai moet je zo online je geld verdienen? Puur spam reclame.
Je hebt niets in aanbieding die gratis is voor een opleiding 'zie titel' in België.
Bij aankoop drone gratis een A1A3 A2 cerfiticaat.
Over welk certificaat heb je het?

Ik hoop dat dit mag: wij bieden momenteel gratis Open Categorie A1/A3+A2 certificaat bij aanschaf van DJI Air 2S of DJI FPV race drone.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sedert 2016 een klase 2 brevet gehaald bij Noordzeedrones.
Was in opleiding voor klasse 1 maar daar heeft corona roet in het eten gegooid. Heb enkle de theorie opleiding afgewerkt. Was bezig aan de praktische opleiding. Had een theoreitisch examen gepland. maar daar was toen Corona. Ben diabetisch dus moet opletten met Corona.
Heb ondertussen A1/A3 reeds gedaan
Wat moet er nu gebeuren voor die A2. Is dit gratis in belgie.
Welke vereisten zijn er ?
Waar zit het verschil. Toen ik mijn Klasse 2 examen heb gedaan moesten we een praktijk examen doen.
mvg
Marnix
 
Ik heb sedert 2016 een klase 2 brevet gehaald bij Noordzeedrones.
Was in opleiding voor klasse 1 maar daar heeft corona roet in het eten gegooid. Heb enkle de theorie opleiding afgewerkt. Was bezig aan de praktische opleiding. Had een theoreitisch examen gepland. maar daar was toen Corona. Ben diabetisch dus moet opletten met Corona.
Heb ondertussen A1/A3 reeds gedaan
Wat moet er nu gebeuren voor die A2. Is dit gratis in belgie.
Welke vereisten zijn er ?
Waar zit het verschil. Toen ik mijn Klasse 2 examen heb gedaan moesten we een praktijk examen doen.
mvg
Marnix