Mavic 2 Pro Op zoek naar Magic 2 Pro piloot (regio Nijmegen waarmee ik ervaring / instellingen kan delen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Groenewegen

New Member
Lid geworden
25 apr 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
63
Locatie
Nijmegen
Ik ben al flink aan het oefenen met mijn Magic 2 Pro die ik sinds november 2020 in mijn bezit heb.
Ben erg blij met mijn resultaten maar denk nog veel te kunnen leren van een andere M2P piloot uit de regio Nijmegen.
Voor optimale video instellingen / gebruik van polar pro filters die ik heb aangeschaft / beste videobewerking programma’s / tips zou ik graag samen willen doornemen met een ervaren piloot.
Alvast bedankt voor een reactie.
Mvg,
Willem (60 jaar) uit Nijmegen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Hoi Willem.
Leuk dat jij je ook hebt aangemeld bij dit forum. Ben zelf ipv een Mavic Pro platinum.
Zullen wij een keer gedachten uitwisselen over hoe en wat??
 
Hoi Willem.
Leuk dat jij je ook hebt aangemeld bij dit forum. Ben zelf ipv een Mavic Pro platinum.
Zullen wij een keer gedachten uitwisselen over hoe en wat??

Hoi Richard,
Sorry voor de late reactie (was laatste weken druk).
Ik zag dat je in Wijchen woont (ik heb daar van 1998 t/m 2018 gewoond (hoogmeer).
Woon nu met vriendin in Nijmegen oost .

Sinds november 2020 in het bezit van een Mavic 2 Pro (incl smartcontroller en fly more combi).
Heb e.e.a zelf geleerd mbt vlieg vaardigheid (veel kunnen oefenen bij bv Waalbrug en open veld in de Ooij .
Heb set filters aangeschaft en het boek “drone videos” van Wiebe de Jager gelezen .
Magix Video ultimate op mijn laptop staan maar moet daar nog de nodige uren in steken om mooie drone films te kunnen maken met bijbehorende muziek.

Ik zou het erg leuk vinden als ik je kan spreken / zien en ervaringen en tips kan delen .
Bv als ik met 4K film ziet het op mijn i7 laptop schokkerig uit wat mij had besloten om sindsdien op 1080 (60fps) ben gaan filmen.
Het natuurlijk een beperking van mijn laptop zijn maar wellicht heb jij hier ervaring mee.
Ook het (juiste) gebruik van np/polarisatie filters moet ik nog onder de knie krijgen .

Waar drone jij meestal?
Vraag: kunnen we een keer (telefonisch) afspreken en wellicht samen ergens fans dronen?
Met vriendelijke groet uit Nijmegen,
Willem (Willem.groenewegen@kpnmail.nl / 06-22563092)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app