Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn tip zou zijn: wees creatief en kijk naar locaties waar het legaal is. Fabriekshal, ondergrondse/overdekte fietsenstalling, gymzaal, etc. (is de ingestorte parkeergarage op Eindhoven Airport alweer open?)
Q1: -Kan ik hiermee daadwerkelijk in de problemen komen?
Antwoord: Ja
Q2: -Wordt er daadwerkelijk gehandhaaft in situaties waar er overduidelijk geen sprake is van enig gevaar voor welk luchtverkeer dan ook zoals in een bos op enkele (lees max 3) meters hoog waarbij de drone niet eens in de buurt komt van open lucht?
Q3: -Of wordt dit gedoogd?
Antwoord: Nee
Q4: -Hebben mensen hier ervaring mee?
Mijn tip zou zijn: wees creatief en kijk naar locaties waar het legaal is. Fabriekshal, ondergrondse/overdekte fietsenstalling, gymzaal, etc. (is de ingestorte parkeergarage op Eindhoven Airport alweer open?)
Q1: -Kan ik hiermee daadwerkelijk in de problemen komen?
Q2: -Wordt er daadwerkelijk gehandhaaft in situaties waar er overduidelijk geen sprake is van enig gevaar voor welk luchtverkeer dan ook zoals in een bos op enkele (lees max 3) meters hoog waarbij de drone niet eens in de buurt komt van open lucht?
Q3: -Of wordt dit gedoogd?
Antwoord: Nee
Q4: -Hebben mensen hier ervaring mee?