Norway by Drone | Eye in the Sky

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Joanan Blei

Member
Lid geworden
20 apr 2020
Berichten
81
Waarderingsscore
72
Punten
18
Locatie
Utrecht
Het is al weer een tijd geleden dat ik hier iets heb geplaatst. Door werk kom ik helaas veel minder toe aan dronen en editen dan ik zou willen. Maargoed, beter laat dan nooit: Noorwegen! Een fabelachtig land, het ging al mijn verwachtingen te boven.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

DJI Mavic Air & Osmo Pocket

 
  • Leuk
Waarderingen: Adje57, Wes56 en Sjakie
Ondanks de langere duur heeft het mij toch echt kunnen blijven boeien.
Zeer mooie beelden! Oogt voor mij zeer professioneel!
Zowel de cinematic shots als de montage zijn voor mij perfect.
Well done!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joanan Blei
Zeer mooie beelden en prachtige montage.Bij sommige beelden had ik graag wat meer lucht gezien voor nog meer diepte, maar daar hoef je het niet mee eens te zijn. Ik ben van plan het volgend jaar ook te proberen. Nogmaals indrukwekkend!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joanan Blei
Ik kreeg bij het eerste shot en die van 02:20 een klein dolly zoom-gevoel. Ligt dat aan mij, of is dat bewust zo geschoten?
 
Ik kreeg bij het eerste shot en die van 02:20 een klein dolly zoom-gevoel. Ligt dat aan mij, of is dat bewust zo geschoten?
Bij het eerste shot niet, bij die van 2.20 wel! Daar was het me alleen niet zozeer te doen om de dollyzoom, maar om het beeld in beweging te houden. Als de camera over de rotsen op de voorgrond komt, is alles in beeld daarna zo ver weg dat het bijna een statische foto wordt. Door de dollyzoom blijft het wat in beweging. Er zit trouwens ook nog een andere dollyzoom in het shot van 4.46.
 
erg professioneel.
Waar is dat uitzichtpunt over de fjord in het begin van de video?
 
ah ok....bedankt. Zekers een bezoekje waard
 
ziet er ook goed uit.
Deze zomer ga ik weer die kant op.