Normandië / Franse kust

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Matthijs

Member
Lid geworden
23 mrt 2018
Berichten
59
Waarderingsscore
36
Punten
18
Leeftijd
22
Locatie
Zeeland
Hoi, in mijn vakantie wil ik graag (nog) een keertje richting Frankrijk rijden, in de buurt van Calais.
Zijn er meer mensen die daar ooit gevlogen hebben? Kunnen jullie me een paar tips geven voor mooie locaties en dingen waar ik rekening mee moet houden?
 
Uitkijken voor vluchtelingen?
 
die vluchtelingen moeten juist voor je drone uitkijken.....of ze gesnapt worden.

maar standaard regeltjes voor frankrijk gelden daar ook, natuurlijk. zeker niet boven de haven en/of douane lokaties.
 
Heb je daar echt last van de vluchtelingen? Ik ga het sowieso goed in de gaten houden!
@wim de jong , is er een Nederlandstalige lijst met regels voor het vliegen in Frankrijk?
 
Ik ken toevallig een vluchteling en vind het echt heel gruwelijk asociaal hoe over hen gedacht wordt door een lid van dit forum. Hij weg of ik weg.
Zeg het maar.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Dennis, als je mij bedoelt hoor ik dat graag in PB. Het is niet mijn intentie om iemand te beledigen.

Delphi, Wim: hartelijk dank! Ik ga het even doornemen!
 
Een lid bedoel ik algemeen. Ik dacht dat we hier misschien respectvol konden zijn tegen wie dan ook, maar voor mij houdt het een keer op. Ook al zijn ze 'natuurlijk' als 'grapje' bedoeld.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Excuses als het verkeerd overkwam, niet mijn bedoeling.
 
Hoi, in mijn vakantie wil ik graag (nog) een keertje richting Frankrijk rijden, in de buurt van Calais.
Zijn er meer mensen die daar ooit gevlogen hebben? Kunnen jullie me een paar tips geven voor mooie locaties en dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ik vond deze site enorm behulpzaam waar je mocht vliegen. Hadden we in Nederland maar zo een duidelijke kaart.
Géoportail
 
Jeetje, ik kan geen Frans lezen maar de kaart ziet er wel zeer gedetailleerd uit. De benamingen kan ik dus niet lezen maar Chapeau voor de Fransen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Die Fransen hebben het inderdaad netjes en duidelijk geregeld! Dank voor het delen @BRC !