Nieuwtje

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hoi Dennis

Ben benieuwd of het je gaat bevallen, succes met de bevalling. ;)
 
Goedemiddag,
Een beginneling in Drone land en eerst maar eens uitproberen met een 2ehands of het bevalt.
Ben erg benieuwd.
Welkom! En wat heb je tweedehands aangeschaft?

Ik vlieg overigens tot nu toe ook alleen tweedehands. Eerst een paar AliExpress drones kapotgevlogen om het te leren en daarna via Marktplaats eerst een Phantom 4 gekocht en na een jaar naar een Mavic Pro gegaan. Zo hou je het nog betaalbaar en heb je vaak een mooi compleet pakket (meerdere accu's, ND-filters, tassen, etc..).

Mijn tip (dit jaar gaat deze niet geheel goed op ivm corona) is eind augustus/begin september Marktplaats in de gaten houden. Dan verkopen de vakantiegangers de drones die ze stiekem toch te weinig hadden gebruikt :).
 
Goed opletten, als je een drone op MP koopt, neem een kenner mee.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Goed opletten, als je een drone op MP koopt, neem een kenner mee.



Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Wees gerust, ik vlieg al wat jaren met drones en ben dus wel een "kenner" :).
Je moet wel weten wat je kunt testen, zo kan je bijv. bij een Phantom 4 de batterij-leeftijd controleren door de powerknop 10 seconden in te drukken. Nuttig om daarmee te zien welke batterijen nog goed zijn.

Ook de diverse kenmerken van een drone herkennen, kan geen kwaad. Zo zie je of je niet toevallig met een Phantom 4 Standard naar huis gaat terwijl je een Pro dacht te kopen