Nieuwe regelgeving

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Christiaan

New Member
Lid geworden
28 mrt 2020
Berichten
12
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
55
Locatie
Schiedam
Laatst zag ik deze interessante film over de nieuwe regelgeving,
Weet iemand al iets meer over de nieuwe regelgeving? Waar en hoe haal je het theorie drone certificaat? Ik heb zelf de mavic zoom 2. Groetjes Christiaan
 
Hoi Christiaan, welkom op het forum. Ik ben oprichter van Dronewatch (en van dit forum) en heb al heel wat artikelen geschreven over de nieuwe regelgeving. Hierbij een paar linkjes:

Algemene introductie:
Dit is wat de invoering van de Europese drone regelgeving medio 2020 voor Nederland gaat betekenen

Specifieke onderwerpen:
EU droneregels: in welke (sub)categorie kom je op 1 juli 2020 terecht?
EU droneregels: registratieplicht voor (bijna) alle dronevliegers op komst
EU droneregels: opleiding en examen vanaf 1 juli 2020 verplicht voor (bijna) alle dronevliegers
EU droneregels: vanaf 1 juli 2022 nieuwe CE-labels voor drones

In deze artikelserie zitten er nog meer artikelen aan te komen. Abonneer je op de Dronewatch nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.
 
Hoi Christiaan, welkom op het forum. Ik ben oprichter van Dronewatch (en van dit forum) en heb al heel wat artikelen geschreven over de nieuwe regelgeving. Hierbij een paar linkjes:

Algemene introductie:
Dit is wat de invoering van de Europese drone regelgeving medio 2020 voor Nederland gaat betekenen

Specifieke onderwerpen:
EU droneregels: in welke (sub)categorie kom je op 1 juli 2020 terecht?
EU droneregels: registratieplicht voor (bijna) alle dronevliegers op komst
EU droneregels: opleiding en examen vanaf 1 juli 2020 verplicht voor (bijna) alle dronevliegers
EU droneregels: vanaf 1 juli 2022 nieuwe CE-labels voor drones

In deze artikelserie zitten er nog meer artikelen aan te komen. Abonneer je op de Dronewatch nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.
Bedankt voor het welkom heten op dit forum en de linkjes naar de onderwerpen over de nieuwe regelgeving.
Groetjes Christiaan