Nieuwe piloot

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Mr Jaxxs

New Member
Lid geworden
2 jun 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
55
Locatie
Tilburg
Hallo allemaal. Zoals gevraagd en wel zo netjes uiteraard even voorstellen. Mijn naam is Eric aka Mr Jaxxs. ( gewoon omdat dat lekker bekt op het grote www) 53 jaar. Getrouwd, Twee kinderen (zelf gemaakte) en twee bonusdochters. (laten maken) Maar sinds een paar weken mijn eerste stapjes op het grote drone pad gezet. Ik heb een (redelijk) goedkope drone gekocht om eens te proberen of het wat is. De Drone F89. Ik kan jullie reacties begrijpen als je zegt... Waarom geen duurdere of grotere of waarom juist bij bol.com. Gewoon omdat het een probeerseltje is. Het leek me wel leuk en ik ben zelf ooit (en soms nog) een fanatieke spotter geweest bij ons op Vliegbasis Gilze Rijen. Dus vliegen heeft altijd al mijn interesse gehad. En verjaardag gehad en dus wat centjes over en een klein dingetje gekocht. Nu even kijken wat dat gaat doen en wie weet gaat er in de toekomst nog wel meer gebeuren op dat gebied. Tot zover dit relaas.


Grtz Eric
 
Welkom Eric!
Veel plezier met je drone. Ik ben zelf ook met een kleinere drone gestart, een Yuneec Breeze. Gewoon om te leren vliegen en wat ervaring op te doen.
 
Welkom Eric, ik heb een klein vermoeden dat je snel naar een ietsje " betere" drone zal overstappen eens je de smaak te pakken hebt , in ieder geval veel plezier ;)