Nieuwe hier maar niet onervaren

Benjsf

Member
Lid geworden
3 nov 2021
Berichten
37
Waarderingsscore
6
Punten
8
Leeftijd
37
Locatie
Klazienaveen
Goedemiddag liefhebbers

mijn naam is Ben
Kom uit Drenthe
Ik vlieg al ruim 5 jaar met de Phantom 3SE en dit gaat prima.
DJI Go app meteen vaarwel zeggen als je met deze drone goed wil vliegen.
Litchi is het beste alternatief hiervoor. Veel stabieler en geen spook foutmeldingen.
Fcc modus is ook vele malen beter dan de ce modus en stabieler.
de afstand is vele malen verder alleen is niet mijn reden van het vliegen in deze modus. Regelgeving wel voorop stellen. Houd altijd je drone in het zicht. 120 max hoogte. De verbinding is gewoon vele malen beter in Fcc modus. Dat vliegt vele malen prettiger.
voor vragen hierover stel ze gerust. Of ik antwoord geef is ook een vraag maar vaak wel hoor. Ben benieuwd wat ik hier allemaal aantref voor piloten en andere dingen.
Grtz Ben
 
Hallo Ben
Weet jij of Litchi ook goed samenwerkt met de Mavic Mini?
En natuurlijk…welkom
 
Hoi Jan Litchi werkt het best met een IOS besturing en maakt niet uit welke drone. Maar je moet of Litchi aanhouden of DJI Go. Niet met alle 2 gaan werken Ik vlieg al 5 jaar met Litchi en niks geen problemen hoor. Nou heb ik me een andere remote controller aangeschaft en moest ik weer van die CE mode af dus heb ik heel even met de go app gevlogen en meteen compas fout en andere looze meldingen. Dus meteen weer aan de kant gegooid maar door die meldingen kun je hele rare acties gaan ondernemen wat totaal niet nodig bleek te zijn. Succes er mee


Litchi en FCC Daar bereik je pas afstanden mee