Nieuwe firmware Mavic

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
hallo een vraag over de nieuwe app dji daar schijnt dat je maar 30 meter hoog kunt en 50 meter ver. ik durf hem niet te instaleren hoe los ik dit op graag hulp. had eerst yuneec nooit problemen mee waarom bij DJI wel ??????
 
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het echt aan mijn telefoon ligt. Want ook een goede kwaliteit USB kabel blijkt het probleem niet op te lossen(in ander topics kwam dit als "oplossing" naar voren).
Ik wil dus nu kijken naar een andere telefoon of tablet die goed met de DJI GO4 app samenwerkt. Heb begrepen dat sommige telefoons een android versie meekrijgen die ofwel verouderd is of gewoon een soort van kloon is, waardoor de boel toch regelmatig crasht. Dus ofwel een IOs telefoon of mini ipad of een goed werkende android tablet of telefoon.
16 GB aan werkgeheugen lijkt me een minimum vereiste.
Dus hierbij mijn vraag:
Bij wie werkt het altijd probleemloos en zoja: welke telefoon of tablet gebruik je dan?
hallo ik gebruik de iPad air 2 werkt goed geen probleem tot nog toe
 
hallo ik gebruik de iPad air 2 werkt goed geen probleem tot nog toe
heb alleen 1 probleem met de app v DJI die nieuwe dat je maar 30 meter hoog kunt en 50 tig meter ver de enen zegt dit dat andere weer dat ik durf hem niet te openen .
 
Hallo Koos
Ik heb inmiddels de oplossing gevonden. Wat je zowiezo moet doen is de computer of laptop middels een netwerkkabel verbinden. Daarna alles verwijderen van dji apps en assistent. Daarna de laatste versie van dji assisten dowloaden en installeren. Ook op je telefoon alles verwijderen en opnieuw installeren. Dan verbind je de Mavic middels de usb kabel met de pc en start de dji assistent. Dan zie je in de assistent de mogelijkheid staan alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat doe je dus. Eerst even je aanmelden bij dji, gebruikersnaam en wachtwoord. Als de fabrieksinstellingen hetsteld zijn dan de laatste versie van firmware downloaden. Dan moet het lukken. Het probleem schijn te liggen in doenloaden via draadloze verbinden. Dus middels de kabel moet het lukken. Veel succes ik hoor je. Gr Bob

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
hoi bob met theo posthuma gaat dit over de nieuwe app waar je maar 30 meter hoog kunt en 50 tig meter ver want ik durf hem niet te openen ben bang dat hij dan niks meer doet . graag raad bvb dank groetjes theo
 
hoi bob met theo posthuma gaat dit over de nieuwe app waar je maar 30 meter hoog kunt en 50 tig meter ver want ik durf hem niet te openen ben bang dat hij dan niks meer doet . graag raad bvb dank groetjes theo
hij doet het nu nog gewoon maar ben bang dat hij er over een tijdje mee op houd of geen camera beelden meer heb
heb eerst yuneec gehad NOOIT probleem met app of die dingen . waarom is dit toch
 
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het echt aan mijn telefoon ligt. Want ook een goede kwaliteit USB kabel blijkt het probleem niet op te lossen(in ander topics kwam dit als "oplossing" naar voren).
Ik wil dus nu kijken naar een andere telefoon of tablet die goed met de DJI GO4 app samenwerkt. Heb begrepen dat sommige telefoons een android versie meekrijgen die ofwel verouderd is of gewoon een soort van kloon is, waardoor de boel toch regelmatig crasht. Dus ofwel een IOs telefoon of mini ipad of een goed werkende android tablet of telefoon.
16 GB aan werkgeheugen lijkt me een minimum vereiste.
Dus hierbij mijn vraag:
Bij wie werkt het altijd probleemloos en zoja: welke telefoon of tablet gebruik je dan?
ik heb de iPad air 2 werkt super heb alleen ook problemen met de nieuwe filmware 0.131.100 dit is volgens mij de nieuwe maar weet niet zeker het is die waar je maar als je deze niet upgrade dat je maar 30 meter hoog en 50 meter ver kon vliegen
 
Ik heb nu inmiddels een oude Iphone 5 op de kop getikt en gebruik deze nu alleen voor mijn Mavic pro. Prima ontvangst en geen problemen meer. Wel een wat klein schermpje, maar tenminste weer gewoon vliegen zonder zorgen.:)