Nieuwe drone kopen

olepolman09

New Member
Lid geworden
8 feb 2025
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
25
Hoi iedereen, ik heb al 1 jaar een DJI 2, maar ik ben toe aan iets nieuws, ik zocht naar zo een drone die vrij vliegt, heet dat een race drone? Ik zoek naar iets goedkoops (ik hoop mijn huidige drone te verkopen op marktplaats ofzo).
Iemand tips welke? Volgensmij zijn zulke drones niet gemaakt voor fotos, maar ik zou wel graag een cool filmpje van een snelle vlucht onder bomen enzo willen maken.

Hoi iedereen, ik heb al 1 jaar een DJI 2, maar ik ben toe aan iets nieuws, ik zocht naar zo een drone die vrij vliegt, heet dat een race drone?
Dat heet een FPV drone (First Person View). Ik weet niet wat je budget is, maar goedkoop is het niet. Naast de drone heb je nog een controller en bril nodig. Misschien kun je tweedehands wat vinden.

Hoi iedereen, ik heb al 1 jaar een DJI 2, maar ik ben toe aan iets nieuws, ik zocht naar zo een drone die vrij vliegt, heet dat een race drone? Ik zoek naar iets goedkoops (ik hoop mijn huidige drone te verkopen op marktplaats ofzo).
Iemand tips welke? Volgensmij zijn zulke drones niet gemaakt voor fotos, maar ik zou wel graag een cool filmpje van een snelle vlucht onder bomen enzo willen maken.
Verdiep je in de materie en hier kan je alles kopen Droneshop.nl - De nummer 1 in drones, accessoires en onderdelen