Nieuwe drone advies

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Hiddedrone

Member
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
94
Waarderingsscore
18
Punten
8
Leeftijd
25
Locatie
Nieuwland
Ik ben op zoek naar iets nieuws, ik wil rustig een drone uitzoeken die ik in de lente of zomer ga kopen, -maar de voorpret mag best een halfjaar duren van mij- eerst dacht ik aan de inspire 1 met een x5 camera alleen werd die overal afgekraakt en onderdelen zijn er dus schaars voor, ook aan de mavic 2 pro en autel evo 2 heb ik gedacht, autel vind ik toch te duur en 4k resolutie is hoog zat, mavic pro 2 denk ik nog steeds aan. Nu is mijn oog gevallen op een Yuneec h520 alleen kan ik nergens prijzen vinden, stond op eBay voor €3000 en dat is te hoog voor mij. Is hij overal zo duur en is hij in Nederland te verkrijgen, vooral de 6 armen vond ik geweldig want vind het toch een raar idee om met een drone van €1500 te vliegen die door 1 motor die er mee kapt kapot gaat...
Zijn er alternatieven voor de yuneec h520 met een 360 ronddraai camera opklapbare poten en evt 6 armen?

Alvast bedankt!

Verzonden met mijn Redmi 8A en de Dronepilots.nl app
 
Nu is mijn oog gevallen op een Yuneec h520 alleen kan ik nergens prijzen vinden,

Ik weet niet of jouw Google anders werkt dan de mijne ;), maar als ik Google op 'Yuneec h520' zie ik gelijk prijzen.

1605305487511.png
 
Je hebt toch internet. Hoezo heb je dan geen Google.
Verder de inspire 1 met X5 afgekraakt ? Waarschijnlijk door mensen die er nooit een gehad hebben. Ik heb 3 jaar met deze combinatie gevlogen en er ruim mee verdiend aan film opdrachten. Ja het is een ouder type waar je wel vliegervaring voor moet hebben. Geen sensoren een langere remweg maar wel een fantastische techniek voor die tijd.
Verder wanneer valt er 1 motor uit ? Ik heb meerdere drones gehad. Nooit is er een motor uitgevallen. Ja een vogel is er ooit tegen gevlogen waardoor de inspire is neergestort. Dit had bij een 6 armige Drone waarschijnlijk ook gebeurd.
Kijk naar de specs van de Drone en wat je eisen zijn daarin. Das de enige keuze die je zelf kan maken in combinatie met je budget


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hallo,

Ik snap het misschien niet, maar in jouw eerste bericht ga je een beetje van het ene uiterste van het drone gamma naar het andere uiterste.
In hebt het zowel over de inspire en de yuneec: maar in de zelfde zin heb je het over een mavic.

Komt op mij over dat jij voor jezelf helemaal niet duidelijk hebt wat je eigenlijk met je drone wilt kunnen gaan doen.

Heb je erg veel geld en een hele ruime auto ( voor de koffer) en wil je professionele cinema films maken dan is een inspire je doel, of wil je een makkelijke lichte en opvouwbare drone die in je rugzak past tijdens een hike om een verborgen waterval te bekijken dan is de keuze voor een mavic weer beter.

Zo te zien maakt geld je niet veel uit, maar weet je nog niet wat je wil.

Ruud
 
Hallo,

Ik snap het misschien niet, maar in jouw eerste bericht ga je een beetje van het ene uiterste van het drone gamma naar het andere uiterste.
In hebt het zowel over de inspire en de yuneec: maar in de zelfde zin heb je het over een mavic.

Komt op mij over dat jij voor jezelf helemaal niet duidelijk hebt wat je eigenlijk met je drone wilt kunnen gaan doen.

Heb je erg veel geld en een hele ruime auto ( voor de koffer) en wil je professionele cinema films maken dan is een inspire je doel, of wil je een makkelijke lichte en opvouwbare drone die in je rugzak past tijdens een hike om een verborgen waterval te bekijken dan is de keuze voor een mavic weer beter.

Zo te zien maakt geld je niet veel uit, maar weet je nog niet wat je wil.

Ruud
Haha je hebt wel gelijk, maar als ik de inspire x5 neem, hou ik mijn fimi x8 se, zodoende. om op Klaas terug te komen, op facebook waren er veel mensen die de inspire 1 geen goede keuze vonden, volgens mij omdat hij natuurlijk al wat ouder is. Nu ik er over nadenk is het natuurlijk logisch dat ze dat op facebookgroepen zeggen waar bijna iedereen met een mavic vliegt maar bedankt iedereen voor de reacties!!