Nieuw PH4 : Zwaailicht ...... afasie en hersenschades maar proberen lachen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

zwaailicht

Member
Lid geworden
11 nov 2021
Berichten
39
Waarderingsscore
10
Punten
8
Leeftijd
64
Locatie
Medemlik
Goedemorgen,

Tsja. Ik kletst teveel, maar ik probeer het te beperken ;)
Ik ben Hans, Limburger, maar wonend in Medemblik (Vlietlanden) en heb 35 jaar een IT-bedrijf gehad. En als hobby het rijden met de camper, maar zeker de BMW K1200LT, KTM (Enduro's) en Nissan Patrol 2.8/6.
In 2019 heb ik met de Nissan gereden met de Super Karpata in Roemenie met een eigen team. Was geweldig en 19 van de 52 teams geworden.
Terug naar Wenen, terwijl we de Nissan op de schamel hadden gezet om met de Kia te gaan rijden naar NL, kreeg ik een herseninfarct in Wenen en iets meer dan 6 uur al geopereerd.
Ik zal het kort blijven : geen talen, geen communicatie meer, geen excetutie, planning en nog iets, maar die weet ik niet meer. Bedrijf is gesloten, werken kan niet meer, vrienden zijn weg en familie en het is dan moeilijk als het eenzaam is. Anderhalf jaar in ziekenhuis geweest voor oefenen en april dit jaar begonnen met Heliomare. Nog half jaar en weer nieuwe gesprekken met logopedie.....
Ik zeg veel verkeerd, geen namen of nummers geen talen, maar ik probeer er wat van te bakken. Dus mensen denken er vaak wat is die vent vreemd. Nou, dat klopt.

Ik heb dit jaar (ergens rond July) veel gelezen (althans proberen :)) over Drones. Leek me leuk, en dus A1/A3 gedaan. En een mazzel dat iemand uit Limburg een HP4 te koop had. Gelijk al gereageerd en dag later met een vriend naar Venlo ophalen. Entoen gelijk de de A2 gedaan.
Daarna lekker na vakantie en daarna weer "spelen" met de drone. Dat gaat redelijk goed, zolang is rustig blijf, en oefenen. Dus daarom nu de begonnen met de Praktijktraining EASE Open A2.

Ik probeer zoveel mogelijk te begrijpen, maar het is vaak moeilijk en dan ga ik zoeken naar informatie die ik kan gebruiken.
Maar ik probeer niet alleen te zuigen, maar ook te helpen / sturen info in de forums. Alleen niet lachen als ik weer rare opmerkingen heb.

Nou, dat is het wel een beetje. Ik zal even opscheppen over een hobby .....
De brommer dat was in 1977 ......
 

Bijlagen

  • IMG_4971 kopie.jpeg
    IMG_4971 kopie.jpeg
    247,8 KB · Weergaven: 25
  • 242532090_4330648500347632_1810297202721088290_n.jpg
    242532090_4330648500347632_1810297202721088290_n.jpg
    612,4 KB · Weergaven: 23
Hoi Hans, welkom op het forum. Wat tof dat je na al je lichamelijke problemen de draad weer oppakt en zelfs met een drone kunt vliegen. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Zelf ben ik trouwens niet alleen droneliefhebber, maar sinds begin dit jaar ook camperaar (omgebouwde VW T5).
 
Welkom Hans! Wat ben je van plan om met je drone te gaan doen?
Vliegen, mooie foto's maken of video's produceren?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Hans, welkom op het forum. Wat tof dat je na al je lichamelijke problemen de draad weer oppakt en zelfs met een drone kunt vliegen. Als je vragen hebt, stel ze gerust. Zelf ben ik trouwens niet alleen droneliefhebber, maar sinds begin dit jaar ook camperaar (omgebouwde VW T5).
Dank je. Ah een VW T5 ..... ik begon eens geworden met een T2 met een kleine 1600 diesel, maar Webasta
 
Welkom Hans! Wat ben je van plan om met je drone te gaan doen?
Vliegen, mooie foto's maken of video's produceren?
Dank je. Ik heb vroeger altijd met GoPRO's gewerkt op de enduro-motoren en 4x4 ...... dus het zal wel hetzelfde gaan blijven.
Wel ben ik nog aan te kijken naar iets meer ook voor "bedrijf", maar ik kijken nog wat mijn beste bij past. Ik kan niet zonder beetje werken ...... dom ...... maar ach ......
 
Welkom Hans, lijkt me duidelijk, een aanwinst voor het forum en de hobby.

Groetjes
 
Pittig verhaal Hans. Welkom op het forum!
En rare opmerkingen zijn ook welkom. Daar fleurt het forum alleen maar van op. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ardjoen
Oh daar ben ik goed in. Maar nu veel lezen bij jullie voor mij goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Hebben wij elkaar laatst niet gesproken bij Sijm?

Hmmm je bedoelt met de camper? Ik geloof dan wel. Had je een camperbus en de fietsen er buiten? Ik denk wel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Klopt!
We hebben nog even staan te praten bij het toiletgebouw. Wij waren 's avonds nog weg,
toen we terugkwamen was jij al vertrokken.

Veel plezier met je drone!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: zwaailicht