Nieuw lid!

RobbinS

New Member
Lid geworden
4 jun 2024
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
35
Goedemorgen allen!

Ik ben Robbin, 35 jaar en ik kom uit het mooie Enschede.

Ik heb altijd al wel interesse in drones gehad maar door de vele andere hobbies nooit echt aan toe gekomen.
Gek genoeg kwam ik door mijn rol als video-analist bij een voetbalvereniging op het idee om wedstrijden met een drone op te nemen.

Dit kan dan een mooi overzicht geven van waar iedereen loopt. Het plan was om 20 meter van het veld en 20 meter hoog de wedstrijden op te nemen.

Ik heb gisteren de cursus voor A1 en A3 behaald en vandaag een drone besteld!

Uiteraard wil ik de drone daarnaast ook gebruiken om mooie beelden van de natuur en de omgeving te schieten. Dus mocht iemand nog tips voor de omgeving hebben waar je echt unieke beelden kunt krijgen hou ik me aanbevolen.

Echter, helaas is de omgeving boven Enschede een RMZ en ATZ dus is mijn plan om onze (thuis) wedstrijden ook te filmen waarschijnlijk niet mogelijk. Mochten mensen hier nog eventuele tips voor hebben hoor ik het graag (wel binnen wet- en regelgeving).

Ik heb de DJI Air 3 besteld en ik zie er naar uit om vele vlieguren te mogen maken.

Welkom! Dat idee heb ik ook gehad, om (in mijn geval) korfbalwedstrijden te filmen, maar ik zit helaas ook in een NFZ.
Daarnaast betwijfel ik of een drone het een volledige helft vol zou houden qua accu. Of je moet die kunnen upgraden?

Welkom! Dat idee heb ik ook gehad, om (in mijn geval) korfbalwedstrijden te filmen, maar ik zit helaas ook in een NFZ.
Daarnaast betwijfel ik of een drone het een volledige helft vol zou houden qua accu. Of je moet die kunnen upgraden?

Als de drone even naar beneden moet om een batterij te hotswappen dan moet dat geen probleem zijn lijkt me. Alleen genoeg batterijen meenemen. Inderdaad jammer dat het bij (thuis)wedstrijden geen optie is.

Welkom Robbin!