Nieuw hier

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Pdrke

New Member
Lid geworden
26 mei 2021
Berichten
20
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
59
Locatie
Bredene-Belgie
Hallo,
Ik ben Peter, woonachtig te Lovendegem, Belgie.
Ik ben al sinds er drones op de markt kwamen mateloos geinteresseerd in deze hobby. Wegens de belachelijk strenge regels in Belgie ben ik altijd wat terughoudend geweest om er eentje aan te schaffen. 2 jaar geleden dan eens een skyviper gps aangeschaft via ibood. Enkele keren mee gevlogen in de tuin maar uiteindelijk is dit ding in de kast beland en er niet meer uitgekomen. Mede ook omdat waar ik woon permanent een rode zone was.
Nu met de nieuwe Europese regels ben ik mij terug in de materie gaan verdiepen en zag ik dat in mijn woonplaats de rode zone niet meer actief was, alleen maar op sommige dagen (helicopter training). Na vele reviews en filmpjes op you tube te bekijken heb ik dan maar de knoop doorgehakt. Registratie voltooid + A1/A3 behaald (toch heel wat bijgeleerd) en dan de dji mini 2 gekocht.
Nu mijn omgeving niet meer alle dagen rood is kan ik regelmatig achter mijn wijk op de velden gaan oefenen. Het weer zit wat tegen momenteel maar is toch al enkele keren gelukt.
Mini 2 zal vooral gebruikt worden om fotos te nemen. Heb 6 jaar fotografie gedaan en wou de fotografie naar
een” hoger” level brengen .
 
Welkom Peter! Veel plezier gewenst met je nieuwe drone.
 
Welkom Peter,

Ik weet hoe het voelt als je in een No-Fly zone woont.
Leuk dat je nu meer kunt oefenen. Veel plezier met de DJI!