Nieuw hier uit het Belgische Hageland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ikkel

Active Member
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
144
Waarderingsscore
141
Punten
43
Leeftijd
50
Locatie
Hageland
Ik zal me even voorstellen, Ik ben Patrick uit het Belgische Hageland, dus misschien zit er hier en daar wel een typische Belgische schrijfwijze/dialect tussen ( alvast sorry hiervoor).
Op zoek gaande naar een meerwaarde van een forum ipv FBgroepen ben ik per toeval hier op terecht gekomen.

Ik vlieg eigenlijk al heel wat jaren, eerst met RC heli's en daarna met quadcopters van het merk blade.
In 2018 mijn eerste DJI gekocht namelijk de Mavic Pro die ik vooral in het buitenland gebruikte aangezien er in Belgie niet veel mocht toen. Als campergebruiker en motorrijder kom ik wel op verschillende plaatsen in buiten en binnenland en ik heb toen ook mijn Franse vlieglicentie gehaald (België was ontiegelijk duur en daar was het gratis). Die licentie is ondertussen vervallen en de A1 en A3 zijn nu in mijn bezit. Eind 2020 is de Mini 2 in mijn bezit gekomen en dat is mijn werkpaard geworden, de Mavic Pro komt nog weinig van de grond en met de huidige Europese wetgeving neig ik er naar om later dit jaar ook de Mini 3pro aan te schaffen.

Videografie gaat boven fotografie en ik maak vooral video's in samenwerking met mijn DJI Osmo Pocket waarbij ik de mooie bezochte plaatsjes vastleg als aandenken voor ons zelf. Ik deel die dan op mijn YT kanaal met andere geïnteresseerden.

Hier trouwens mijn laatste nieuwe creatie


Vriendelijke groeten
Patrick
 
  • Leuk
Waarderingen: svlieger en SnitserNL
Hoi!
 
  • Leuk
Waarderingen: ikkel