Nieuw Aankomend drone fotograaf

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Monica

New Member
Lid geworden
3 jan 2019
Berichten
13
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
58
Locatie
Heumen
Hallo ik ben helemaal nieuw in drone land. Ben van plan om binnenkort een drone aan te schaffen maar mis wel wat gegevens op aankoopsites. Door me hier aan te sluiten hoop ik meer aan de weet te komen over de voor mij geschikte drone.
Mijn ideale drone moet
Stil zijn (ivm opnames levende have)
Kunnen inzoomen
Geschikt zijn om evenementen in grote feesttent vast te leggen.

Ik hoop dat iemand me op m'n zoektocht wil vergezellen
 
Hoi Monica

Ik vrees dat de opties voor een drone waarmee je in een drukke feesttent veilig kan vliegen teleurstellend weinig zullen zijn.
 
Ik zie het! Ik ben de wet en regelgeving nu aan het doorspitten. Een minimale afstand van 50 meter is gewenst. De feesttent gaat hem niet worden ben ik bang.. Dank voor je reactie
 
Er is een veilig alternatief. Maar daar haal je geen 50 meter hoogte mee.

 
50 meter hoeft ook niet. Dat is de eis bij drones.
Ik zou voor evenementen ook de Osmo Pocket kunnen gebruiken.
En evenementen in de buitenlucht kunnen dan wel met een drone. Daar kun je hoger de lucht in.
 
Om te vliegen de Mavic pro 2 zoom, de stilste op de Anafi na, en een zeer fijne drone, wel kostbaar, maar dan heb je ook wat.
Oh ja, en welkom Monica.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Monica
En evenementen in de buitenlucht kunnen dan wel met een drone. Daar kun je hoger de lucht in.
En dan kan je drone ook van hoger vallen bij een issue. Ik zou er toch voorzichtig mee zijn. Een evenement betekent veel mensen en daar wil je echt je drone niet in crashen.
Ik ben zelf ook een keer gevraagd bij een evenement te filmen. Hoe verleidelijk het ook was, ik heb het niet gedaan. De dag er voor heb ik wat opnames gemaakt van het evenement-terrein en het opbouwen van het podium, daar konden ze het mee doen.