Niemand?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Delphi

Active Member
Lid geworden
28 jul 2017
Berichten
388
Waarderingsscore
69
Punten
28
Leeftijd
78
Locatie
Assen
Ik zie de al een tijd niemand meer in de Parrot sectie. Allemaal verhuisd naar de engelstalige facebook site? Daar is het namelijk erg levendig.
Moet eerlijk bekennen dat ook ik daar heen ben gegaan na wat reacties hier van onhebbelijke personen.
Dus wat mij betreft kan de sectie Parrot worden gesloten.
 
Laatst bewerkt:
Er kan altijd nog iemand komen

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Als er berichten of reacties worden geplaatst die niet door de beugel kunnen, dan kun je altijd even een moderator waarschuwen middels de 'Meld' knop. Verder is het inderdaad niet echt druk in het Parrot gedeelte, maar dat is geen reden om het forum dan maar te sluiten. Eerlijk gezegd zie ik of spreek ik ook maar weinig mensen die met Parrots vliegen, dus ik kijk er niet heel vreemd van op dat er weinig leven in de brouwerij is. Maar jouw bijdragen zijn en blijven van harte welkom hoor! :)
 
Prima hoor. Ik vroeg het me alleen af. Toen ik vorig jaar hier op het forum kwam was er, ook op het Parrot gedeelte, veel meer levendigheid.
Plotseling, na iets wat ik eerder noemde, was het afgelopen.
Ik was blijkbaar niet de enige die op dat moment afhaakte.
Het zij zo.
 
Dat er op dit moment niet zoveel geschreven wordt betekend niet dat er maar weinig parrot vliegers zijn. Eerlijk gezegd heb ik al een tijdje niet meer op het forum gekeken. In de winter vlieg ik niet zo vaak en doe ik andere dingen. Maar nu de dagen weer langer worden komt het spul weer tevoorschijn en komen de vragen/problemen wel weer naar voren. Eerlijkheids halve moet ik ook zeggen dat ik de laatste tijd niet zoveel nieuws heb gezien van Parrot, behalve wat kleine firmware updates en een update van de bebop 2. Met de nieuwste firmware update heb ik overigens nog niet gevlogen. Tijdgebrek en geen geschikt weer. Dus dit forum moet wat mij betreft wel degelijk blijven bestaan.
 
Ik heb onlangs een Parrot Disco gekocht en zou het jammer vinden als de Parrot sectie zou worden gesloten. Maar Parrot is ook wel een beetje raar bezig als ik de reacties hier zo lees. Ook zou de Disco niet meer worden gemaakt en was deze met € 1299,- ook belachelijk duur na introductie. Ik heb er veel minder voor betaald (€ 360,-) en vind het een ontzettend leuk ding en vind ik het jammer dat Parrot met de Disco gestopt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Wat ik lees o.a. op dronewatch is dat Parrot een andere weg is ingeslagen en meer de professionele hoek in gaat. Net als DJI overigens.