NASA stelt eerste testvlucht met marsdrone uit

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
NASA stelt eerste testvlucht met marsdrone uit

De eerste testvlucht met de marshelikopter Ingenuity, die eigenlijk gepland stond voor zondagavond, is met een paar dagen uitgesteld. Volgens de NASA gaf de drone een foutmelding tijdens een test waarbij de rotors voor het eerst op hoge snelheid moesten proefdraaien. Het team dat verantwoordelijk is voor de Ingenuity zoekt momenteel uit hoe het probleem opgelost kan worden.

Lees verder
 
  • Leuk
Waarderingen: Klaaz
Voor de goede orde, op Dronewatch beschrijf ik ontwikkelingen die soms al op dit forum aan de orde zijn gekomen. Aangezien nieuwsartikelen die op Dronewatch verschijnen via RSS automatisch doorgeplaatst worden in de 'Nieuws' sectie van dit forum komen er daardoor wel eens dubbelingen voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr en kwabratseur
Voor de goede orde, op Dronewatch beschrijf ik ontwikkelingen die soms al op dit forum aan de orde zijn gekomen. Aangezien nieuwsartikelen die op Dronewatch verschijnen via RSS automatisch doorgeplaatst worden in de 'Nieuws' sectie van dit forum komen er daardoor wel eens dubbelingen voor.
Ik zie dat het verbod op dubbele posts uit de forumregels is verdwenen, dus geen enkel punt die dubbele berichten. ;)